phax Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 alene på forumet. ganske så ensomt.. tror jeg tar kvelden. skynte meg og sovne så jeg kan springe hente mitt nye digitalkamera på posten imorgen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 bare en liten morrosak før jeg legger meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 lol! Jrg er kvaal,m.... Natttansuss akke sammen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) lol! Jrg er kvaal,m.... Natttansuss akke sammen! OMG! Må si eg er litt sjokkert her. Edit: Phax: Ka kamera er det du får deg? Endret 16. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 OMFG! http://www.skyandsummit.com/Glacegeneve/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Dette er min desidert beste natt på 7-Eleven. Det har vært usedvanlig folketomt her i dag, og jeg har med meg mer manga en jeg klarer å lese ut. Tiden har bare flyyd forbi meg og om 2 timer ligger jeg i den deilige sengen min. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Kanskje på tide å legge seg snart...? Vært på LAn i natt jeg Er Fremdeles og, vant CS compo'n og en finfin viftestyring! *Gjespe* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Yup. Legger meg også. God natt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 OMFG! http://www.skyandsummit.com/Glacegeneve/ That was awesome! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 God Morgen ! Nå har jeg vært oppe en stud nå, våknet faktisk temmelig nøyaktig når SnowDOG_ skrev han skulle legge seg, her er det overskyet . Da har jeg en litt bedre unnskyldning for å holde meg inne ( ). Senere skal jeg til Sandefjord med mor søster, vi skal kjøpe sko, de skulle visstnok ha så godt utvalg de borte. Ellers er det meget sjeldent at vi drar til Sandefjord for å kjøpe noe (tror det er første gangen). Ikke det at vi er i Tønsberg så ofte heller da , vi er ikke sånne må-dra-til-by'n hver-eneste-helg-folk, eller må-kjøpe-alt-jeg-kommer-over-folk. Vi drar til by'n sånn innimellom, gjennomsnittlig hver fjerde uke vil jeg tippe ? TSP Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 God morgen folks. Jeg er sinnsykt forbanna. Den samme feilen i Half Life 2 er også i WoW. Den forbanna pc'en her. Nå skal jeg virkelig gå inn for å få min egen. Jeg er så sliten . Så trist. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 lol! Jrg er kvaal,m.... Natttansuss akke sammen! Oversatt til bokmål: Hei alle sammen nå er jeg full, bare så dere vet det Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Ny dag nye muligheter. Go morn føresten I dag skal jeg begynne og fløtte inn i nye leilighet. Hmmm kan jo bli skøy d. Men litt ensomt en gang i blant kansje. Men da kan jeg sitte på hw og diskutere alt mellom himmel og jord så da er jeg jo ikke helt alene i verden i værtfall Endret 16. april 2005 av Zx45 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Så lite folk det var her da? "1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)", og det er meg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Så lite folk det var her da?"1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)", og det er meg! Nei, det er meg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Så lite folk det var her da?"1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)", og det er meg! Nei, det er meg... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) 98006098Lett som bare det. Du skulle ønske du aldri gjorde det der.. ¤ringe tull¤ MED SKJULT NUMMER Flere som har merka "awake" er her lang ut på natta. men poster aldri noe? Endret 16. april 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 lol! Jrg er kvaal,m.... Natttansuss akke sammen! Oversatt til bokmål: Hei alle sammen nå er jeg full, bare så dere vet det Veeeeel. Var litt surrete akkurat dah.. Forsøkte å si at jeg var kvalm, og gav dere et nattasuss eller nuss, ikke sikker selv.. Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg