Anette_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et genmanipulert dyr eller? Men det hadde sikkert vært litt søtt å hatt i veska.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 var jo bare en lemur, men den så små gal ut når den var så ung som den der! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Phunky phresh animols! Satser på HouseLAN om noen timer med 3 andre forumvankere. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 for et stygt og usmakelig dyr.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ja ikke min feil at du enda sitter på den gamle nokia' din som bare støtter hologram 2.0 Hologram er OOOOOLD da, Halogram er jo det hotte nå! Yay, sovet tre timer i stolen nå, hva blir det neste? Dessuten tror jeg lukkemuskelen min er ødelagt. Hver gang jeg svelger noe kjennes det ut som det stikker i ryggen. Har hatt det før også, men det har gått bort av seg selv. Irriterende iallefall, siden jeg ikke kan spise uten at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den var søt *mekke avatar* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bare jeg som syns den er søt? Den var utrolig rå! Sånn vil jeg ha meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Lol en kompis har gått rundt og småklaget over at han hadde vondt i kasse og ryggen og vi ba han om å gå til legen hvis det var plagsomt. Igår gikk han bare for å få det overstått etter mange ukers plage så viser det seg at han har gått rundt med brukket ribbein. :S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Lol en kompis har gått rundt og småklaget over at han hadde vondt i kasse og ryggen og vi ba han om å gå til legen hvis det var plagsomt. Igår gikk han bare for å få det overstått etter mange ukers plage så viser det seg at han har gått rundt med brukket ribbein. :S :!: Stakkars fyr. Hvordan klarte han å brekke ribbeinet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er det han ikke skjønner. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er det han ikke skjønner. Hmm, strange. Nå skal jeg geeke litt! CS, heeere I come. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Psilo, du la vel ikke merke til en litt snodig skoleklasse utenfor Let's Buzz i dag? Vi skulle inn å snakke med en eller annen moské-dud (jeg vet ikke om han sa hva han het, hvilken stilling han hadde fikk jeg ikke med meg), då vi ble stående en liten stund utenfor og vente. Niks, jeg hadde ikke tid til å gå utenfor døren i dag. Hadde helt utrolig mange kunder.. fikk inn nærmere 5k i dag. Ikke meg imot, altså. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 GG, psilo. Ser ikke ut som det blir LAN idag, da foreldre er noen bitcher. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Sånn kan det gå når man ikke bor for seg selv. *Drikke øl og spise vårruller* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 @ Psilocybe: Sorry for at jeg kan virke som en outsider her nå , men hva jobber du som( )? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) http://www.russ.no/default.asp?cat=24&id=7002 Yeah, dig me. Endret 15. april 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 vårruller.... ååååh.. kunne du ikke sagt det litt tidligere, var jo nettopp på butikken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg