Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja ikke min feil at du enda sitter på den gamle nokia' din som bare støtter hologram 2.0

Hologram er OOOOOLD da, Halogram er jo det hotte nå! :roll:

Yay, sovet tre timer i stolen nå, hva blir det neste? Dessuten tror jeg lukkemuskelen min er ødelagt. Hver gang jeg svelger noe kjennes det ut som det stikker i ryggen. Har hatt det før også, men det har gått bort av seg selv. Irriterende iallefall, siden jeg ikke kan spise uten at det gjør vondt. :hrm:

Lenke til kommentar

Lol en kompis har gått rundt og småklaget over at han hadde vondt i kasse og ryggen og vi ba han om å gå til legen hvis det var plagsomt. Igår gikk han bare for å få det overstått etter mange ukers plage så viser det seg at han har gått rundt med brukket ribbein. :S

Lenke til kommentar
Lol en kompis har gått rundt og småklaget over at han hadde vondt i kasse og ryggen og vi ba han om å gå til legen hvis det var plagsomt. Igår gikk han bare for å få det overstått etter mange ukers plage så viser det seg at han har gått rundt med brukket ribbein. :S

:!:

Stakkars fyr. Hvordan klarte han å brekke ribbeinet?

Lenke til kommentar
Psilo, du la vel ikke merke til en litt snodig skoleklasse utenfor Let's Buzz i dag? Vi skulle inn å snakke med en eller annen moské-dud (jeg vet ikke om han sa hva han het, hvilken stilling han hadde fikk jeg ikke med meg), då vi ble stående en liten stund utenfor og vente.

Niks, jeg hadde ikke tid til å gå utenfor døren i dag. Hadde helt utrolig mange kunder.. fikk inn nærmere 5k i dag.

Ikke meg imot, altså. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...