Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Ja, men jeg tenker, og det er gjennomgående at jo mer "famous" familien er, og jo mer penger, jo enklere nummer.. Har selv et relativt enkelt et. ;)

Sure, familien din er jo kjent og berømt.

Ingen av naboene her har "lette" nummere.

Ingen på hytta heller.

Så tror den teorien din er litt vel søkt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men jeg tenker, og det er gjennomgående at jo mer "famous" familien er, og jo mer penger, jo enklere nummer.. Har selv et relativt enkelt et. ;)

Sure, familien din er jo kjent og berømt.

Ingen av naboene her har "lette" nummere.

Ingen på hytta heller.

Så tror den teorien din er litt vel søkt. ;)

Herregud, sa ikke det. Mitt er såpass enkelt at jeg vil holde på det, og også har gjort det ett par ganger. men ikke sååå enkelt som en del jeg kjenner har.

Lenke til kommentar
man kan jo betale ekstra for og få enkle nummer da.

hadde sjangsen til og få 95555555 en gang.. (eller var det 92222222?) en kompis som jobbet i telenor, men jeg fikk vite om det akkurat litt for sent. kjipt.

Sånne numre syns jeg egentlig er vanskelige å huske, alt for mange like tall etter hverandre som blir vanskelig å taste inn.

Syns det er bedre med for eksempel 90904090, som jeg så på gullnummer.no nettopp.

Lettere å tenke "nitti-nitti-førti-nitti" enn "ni-fem-fem-fem-fem-øøh, fem-fem-fem..hm" :)

Lenke til kommentar

i min vennekrets, som bare består av norges rikeste og edleste forsamling, så har vi alle veldig lette nummer. faktisk er det bare tre sifret. mitt nummer er 001, det vil si at jeg er best selvsagt.

vi har faktisk vår eget telefonnett, og vår egen utgave av deres primitive mobiltelefoner. faktisk skriver jeg denne meldingen via min sony ericcson k1, "rich edition". telefonen styres utelukkende ved hjelp av tankeoverføring så jeg skal slippe bli smussete på mine nye prada hansker.

Lenke til kommentar
i min vennekrets, som bare består av norges rikeste og edleste forsamling, så har vi alle veldig lette nummer. faktisk er det bare tre sifret. mitt nummer er 001, det vil si at jeg er best selvsagt.

vi har faktisk vår eget telefonnett, og vår egen utgave av deres primitive mobiltelefoner. faktisk skriver jeg denne meldingen via min sony ericcson k1, "rich edition". telefonen styres utelukkende ved hjelp av tankeoverføring så jeg skal slippe bli smussete på mine nye prada hansker.

:w00t: bra du fikk satt ord på tankene mine :)

Lenke til kommentar

:w00t: bra du fikk satt ord på tankene mine :)

Dere er JÆVLIG flinke til å tolke det slik dere vil...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...