zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal jeg på kino med deg? Vil du bli med? Så kan du bli med ja. SIden du er i Porsgrunn! Men altså, tror jeg at jeg setter søvn foran kino Åssen film var det? Hørte nettopp noe med kalkun i bakgrunnen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Er ikke det der David kommer fra Jo, det er det. Kanskje jeg ser han og kan gi han en på tryne? zed: skulle ikke du ha 0 posts? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Er jo ikke lan hver uke (nesten da)Men det er forskjellige folk som hoster. Er bare jeg og 4 andre venner som drar på forskjellig lans. Hm, tror jeg kjeder meg. Søker på "evig lol" på google. Edit : Beste forum/guestbook jeg har sett Evig lol hmm.. kossen jeng d m dg? hbe d jeng bra då.. drid at d blei slutt mellom dg å heidi då..??!! jj.. kos du har fott dg jemmesia då=) snx snx... *koZen* *hyyyyyyl* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Kanskje jeg ser han og kan gi han en på tryne? Slå i vei Edit: Lol@HalTan Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 zed: skulle ikke du ha 0 posts? "zed skulle ikke du ha 0 post?" Vel, kanskje Neo må gå ut av matrixen EN gang for å rette opp feil osv? Dont hate the playah, hate the game Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Zed, må skuffe deg med at det er er familie kjærlig het Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jøss, skolisser funker ypperlig som belte Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jøss, skolisser funker ypperlig som belte Og søpplesekker som bukser Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jøss, skolisser funker ypperlig som belte Skolisser er faktisk kult å bruke som belte. Men jeg syns det var mye kulere da jeg kom på skolen med en TP kabel, snurra rundt meg selv 3 ganger som belte, folk kikka litt rart men Det skal jeg begynne med trur jeg, über k00lt da! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) OG 5up4-L337! Tok en student-test nå. Jeg er .. den sosiale? :S Jaja, http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=282 Tror det er noe galt, jeg ble heller ikke nerd i nerde-testen. Æsj, jeg ble også mentalt stablil men tendenser til å tenke koffert i "Er du sexfiksert"-testen. Endret 27. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 VISSTE det, jeg ble bohemen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Middels sexfiksert. Selv om du bruker mye av tiden på å tenke "koffert", fremstår du utad som en helt normal og frisk person. Gratulerer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Angående disse testene likte jeg veldig godt student-testen: ''Du oppleves som alt fra en tankeløs pratmaker og 'møteplager' til veltalende ordkunstner. Kjært barn har mange navn. Det vil si, hvor kjær du er for ditt publikum er ikke godt å vite. Du snakker når det skal være om hva det skal være så sant det gir deg en sjanse til å endevende ditt eget forråd av ord, argumenter og spørsmål. Det er ingen tvil om at du nyter høre din egen stemme, helst lenge av gangen og i store forsamlinger. I tide og utide. Det hender du høster respekt, og det er disse øyeblikkene du lever og ånder for. Hadde du hatt myndighet til å bestemme, ville du nok gjerne overtatt plassen til foreleseren din, som du både er svært krisisk til, men som du innerst inne respekterer. Du er målrettet og sikter deg inn mot en karriere hvor du ekspones i offentlige sammenhenger. Du vil sannsynligvis trives som studentpolitiker, med mindre ditt store ego ikke gir deg uvenner du ikke holder ut med. Der kan du opparbeide deg erfaring, og bli en avholdt og populær taler - eller en misforstått, svulstig og utskjelt.'' Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Ai ai, Jokke i so 3? elller. Hvorfor har De valg aa aflegge oss denne visit Joachim? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Rett og slett at jeg trodde dere kunen ha det moro med resultatet av den fantastiske testen! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hvad oppmerksomt & hyggelig af Dem Joachim, De er en ækte gentelman. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 ****** så treige nsb er. Skal ta toget til faren min i morgen, skulle opprinnelig ta toget herfra ( larvik), men så kunne mutter kjøre meg til drammen så jeg kan ta toget fra drammen til bergen, men jeg får jo ****** ikke tak i folka på ruteopplysningen, er ikke nok kundebehandlere elns....argh! Har suttet og ringt konstant i håp om å få svar, men neida! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Vell da er jeg hjemme igjen etter og ha vært med "gjengen" i 2dager.. Vi har gjort endel ting som jeg rett og slett ikke kan nevne her ,men det var da ganske tidi også =) Jeg har akkurat fått bekreftet mine tanker om kim (en som er\var kamerat) og at han er rimelig barnslig.. Når jeg driver og prater noen som jeg helst ikke vil bli forstyrret så kommer han og hopper oppå meg og sier: "christian vil ta deg i rassen" og "han vil ****** deg i timesvis" osvosv... jaja.. Det er visst noen som ikke har vokst opp enda. PS: Han er like gammel som meg ,men ser og oppfører seg som en 15åring. Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Nei det er noen som har det Nå er jeg ferdig med å spise kalkun, driiitgodt. Driver å roter litt rundt på laptopen til tante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg