Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke lan hver uke (nesten da)

Men det er forskjellige folk som hoster.

Er bare jeg og 4 andre venner som drar på forskjellig lans.

 

Hm, tror jeg kjeder meg. Søker på "evig lol" på google.

 

Edit : Beste forum/guestbook jeg har sett

 

Evig lol

hmm.. kossen jeng d m dg?

hbe d jeng bra då..

drid at d blei slutt mellom dg å

heidi då..??!! jj.. kos du har fott dg

jemmesia då=)

snx snx...

*koZen*

 

*hyyyyyyl* :scared:

Lenke til kommentar

Angående disse testene likte jeg veldig godt student-testen:

 

''Du oppleves som alt fra en tankeløs pratmaker og 'møteplager' til veltalende ordkunstner. Kjært barn har mange navn. Det vil si, hvor kjær du er for ditt publikum er ikke godt å vite. Du snakker når det skal være om hva det skal være så sant det gir deg en sjanse til å endevende ditt eget forråd av ord, argumenter og spørsmål.

Det er ingen tvil om at du nyter høre din egen stemme, helst lenge av gangen og i store forsamlinger. I tide og utide. Det hender du høster respekt, og det er disse øyeblikkene du lever og ånder for. Hadde du hatt myndighet til å bestemme, ville du nok gjerne overtatt plassen til foreleseren din, som du både er svært krisisk til, men som du innerst inne respekterer.

 

Du er målrettet og sikter deg inn mot en karriere hvor du ekspones i offentlige sammenhenger. Du vil sannsynligvis trives som studentpolitiker, med mindre ditt store ego ikke gir deg uvenner du ikke holder ut med. Der kan du opparbeide deg erfaring, og bli en avholdt og populær taler - eller en misforstått, svulstig og utskjelt.''

Lenke til kommentar

****** så treige nsb er. Skal ta toget til faren min i morgen, skulle opprinnelig ta toget herfra ( larvik), men så kunne mutter kjøre meg til drammen så jeg kan ta toget fra drammen til bergen, men jeg får jo ****** ikke tak i folka på ruteopplysningen, er ikke nok kundebehandlere elns....argh! Har suttet og ringt konstant i håp om å få svar, men neida!

Lenke til kommentar

Vell da er jeg hjemme igjen etter og ha vært med "gjengen" i 2dager.. Vi har gjort endel ting som jeg rett og slett ikke kan nevne her ,men det var da ganske tidi også =) Jeg har akkurat fått bekreftet mine tanker om kim (en som er\var kamerat) og at han er rimelig barnslig.. Når jeg driver og prater noen som jeg helst ikke vil bli forstyrret så kommer han og hopper oppå meg og sier: "christian vil ta deg i rassen" og "han vil ****** deg i timesvis" osvosv...

 

jaja.. Det er visst noen som ikke har vokst opp enda.

PS: Han er like gammel som meg ,men ser og oppfører seg som en 15åring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...