robB Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gratulerer med dagen Tomat-Ulf! Fått noe fint? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg som trodde Tafjord Mimer bare leverte på enkelte steder i møre og romsdal... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg kunne ihvertfall ikke få Tafjord Mimer fant jeg ut nå Det blir nok mest sannsynlig start sitt bredbånd... 2mbit Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Takk til alle som har gratulert! Cozzli lizzm! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Torstein, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette... men det beste er nok om du spør etter en avatar i avatarthreaden Til resten av dere: Dette er sensasjon det er første gang jeg har fått en viruslink av noen .Fler som har fått den? Endret 14. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Torstein, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette... men det beste er nok om du spør etter en avatar i avatarthreaden Prøver du å si at min nye avatar ikke er fin? Jeg legger blo, svette og sjel inn i et slikt mesterverk, og hva er takken? NOFFIN! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Her var det mye å catshje( ) opp. TSP: Bare si ifra påvideokamera du. Og jeg har også fått viruslink. Avsto selvsagt fra å åpne. Goophy: Du sier du skal kjøpe skjerm. Den eller den. OK. Inget svar. Så har du plutselig fått skjermen? Var du i butikken å kjøpte? Korsen ser Acer'n (regner med det er det) ut inni? specs altså. Tomat: Gratulerer med dagen og alt det der. Fuzzy: Faen eller da. Jeg tenkte jeg skulle verve deg Alle sammen: Jævla nerder ass Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nei, jeg hopper i seng.. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nei, jeg hopper i seng.. God natt alle sammen! Me 2... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Pyser. Faen. Mamma er bortreist denne uka og så er det en sånn dame som bor her å "passer" på oss ( ) imens. Hun har absolutt ingen struktur. Så broren min og datra hennes vandrer rundt her som de vil til seint på kveld. Huset er megarotete og bare kaos. Utrolig hvor utrivelig det blir uten den vante strukturen i hverdagen ass... Hadde antakelig gått bedre hvis vi var aleine. Hvis huset brenner er det uansett jeg som må bære henne ut, ikke motsatt. Dvs. Det klarer jeg jo ikke men... Med tanke på muskelmassen som trengs... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 1.5 timer i dass, takk til Hypercube. Får vel legge meg nå, lang dag imorgen. Toodle-oo. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tips til å holde seg våken? Har drukket en kanne espresso. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tips til å holde seg våken? Har drukket en kanne espresso. Ikke tisse det ut. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Får lyst på ostekake når jeg ser avataren til Cheezcake. Skikkelig lyst og Endret 14. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Orker ikke mer is. Rundet en liter snart. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 tentamens skrekk! Kommer til å få mareritt! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Husker vi lagde 1,2 liters banasplit. Med kjeks, masse sauser og alt det andre. Anbefalles. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tips til å holde seg våken? Har drukket en kanne espresso. Prøv type sort kaffe..hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg