Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snakket ikke herr dahle også om å trekke seg tilbake nå? er vi inne i et generasjonsskifte nå..?

Da burde vel enden og Ueland vært borte for godt :p ?

@Kenneth: Jada er liksom bare så gjerrig på en måte.

Det er bedre å gi meg et videokamera enn 5000-10 000kroner hvis du skjønner ;) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ah, i dag har vært en god dag. Søkt meg inn i militæret og fått filosofi @ NTNU på listen min om 1 år.

Nå må jeg skrive ferdig min fantastiske stil om Siggy Obstfelder...

Lenke til kommentar

Glemte penger til mat og drikke i dag, og alle de gratisflaskene man kan fylle med vann, var tomme. :( Nå er det MAT! *lage tortellini* :D

Cheezkake: Me 2. Kildeoppgave i historie som skal være på rundt seks sider. Vanskelig tema også. :(

Lenke til kommentar

Crap :/

En rett oppi veien har har vistnok tatt selvmord :( Han er ca en av de snilleste i hele området, også dreper han seg sjæl? Han har kone, tre unger(10, 14, 16), og utifra hva alle trodde, null problemer i livet.

Vi brukte en skole time til å snakke om det idag, og abselutt ingen kunne skjønne at det ville skje han :(

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Jess! I dag må jeg sitte oppe hele natta med historiearbeid :( . Jeg har snus, et par kanner espresso og en bøtte sjokoladeis. Noe mer jeg trenger?

hmm. et par cola, en pizza, masse snop og chips. det hadde vært perfekte natta for meg til den shiten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...