ATi-Radeon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvordan legger jeg ut film info på imdb? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Enda en tulling melder seg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Alle som ikke ser LOST er tapere! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mange tullinger her nå. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bare jeg som ikke ser på det programmet? Nei. Lost = Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Alle som ikke ser LOST er tapere! Slapp av, gutten min. Du er taper uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mange og mange--- Jeg tør påstå at vi fortsatt er i flertall- Vel jeg legger meg (komma og punktum funker ikke) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hihi! Igår skjedde jo ingenting selvom det var bursdagen min men idag ble den feiret. Mama inviterte venner og familie og det ble koselig. Fikk tripode og veske til kamaraet og sånn liten bord stativ til kamaraet. Skulle få gaver av søstrene mine når eg kom på ka eg har lyst på som de har råd. Hvergang de spør ka eg ønsker meg så svarer eg: LCD skjerm, Ny PC, tv osv.... da er det litt vanskelig ja. Anyways kortid er det episode 21av lost kommer i usa? Er det idag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hihi! Igår skjedde jo ingenting selvom det var bursdagen min men idag ble den feiret. Mama inviterte venner og familie og det ble koselig. Fikk tripode og veske til kamaraet og sånn liten bord stativ til kamaraet. Skulle få gaver av søstrene mine når eg kom på ka eg har lyst på som de har råd. Hvergang de spør ka eg ønsker meg så svarer eg: LCD skjerm, Ny PC, tv osv.... da er det litt vanskelig ja. Anyways kortid er det episode 21av lost kommer i usa? Er det idag? I natt en gang. Du sitter vel oppe uansett. Trykk F5 hele tiden på *hostduvethvor* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Personlig melding i MSN 7.0 er latterlig. En idiotisk mulighet til å gjøre det übertr00 fjortissnicket sitt enda lengre! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Anyways kortid er det episode 21av lost kommer i usa? Er det idag? Er tre uker til. Nå skal de begynne på episode 1 igjen elns. i USA. Så de sender ikke episode 21 før om tre uker. fredrikrb surrer du Edit: Lost Endret 13. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvorfor må alle som ikke ser på lost kommentere det hver bidige onsdag? men ja, lost var faktisk kjedelig idag, dårligste episoden hittil. lei av at sawyer leger blodigle og suger til seg alt han finner. så handler resten av episoden om at de andre prøver få tak i det. også skjedde det jo ikke noe da.. men men, de må vel roe litt ned etter forrige episode som var en thriller! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Personlig melding i MSN 7.0 er latterlig. En idiotisk mulighet til å gjøre det übertr00 fjortissnicket sitt enda lengre! nei den er bra, da kan alle fjortissene begynne skrive det de måtte føle for der istedet for å skifte nicket sitt hele tiden. synes det er greit å kunne skrive en melding der visst jeg f.eks skal gjøre noe og trenger informere de andre om hvor jeg er. mye bedre en å skifte nick 7 gang for dag.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal jeg si hva som skjer i neste episode? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal jeg si hva som skjer i neste episode? Hvis du har lyst å bli bannet så be my guest. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal jeg si hva som skjer i neste episode? Hvis du har lyst å bli bannet så be my guest. *ikkesidet* Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 neste episode av lost: "de er strandet på en øde øy." Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 neste episode av lost: "de er strandet på en øde øy." NEEI! Ikke si det da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Fin kasse Ø.B. ! takk Verdt strevet.. jaja noen oppe ennå da? edit: klokka var ikke mer nei.. Endret 13. april 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg