Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi! Igår skjedde jo ingenting selvom det var bursdagen min men idag ble den feiret. Mama inviterte venner og familie og det ble koselig. :D

 

Fikk tripode og veske til kamaraet og sånn liten bord stativ til kamaraet. Skulle få gaver av søstrene mine når eg kom på ka eg har lyst på som de har råd. Hvergang de spør ka eg ønsker meg så svarer eg: LCD skjerm, Ny PC, tv osv.... da er det litt vanskelig ja. :p

 

Anyways kortid er det episode 21av lost kommer i usa? Er det idag? :hmm:

Lenke til kommentar
Hihi! Igår skjedde jo ingenting selvom det var bursdagen min men idag ble den feiret. Mama inviterte venner og familie og det ble koselig. :D

 

Fikk tripode og veske til kamaraet og sånn liten bord stativ til kamaraet. Skulle få gaver av søstrene mine når eg kom på ka eg har lyst på som de har råd. Hvergang de spør ka eg ønsker meg så svarer eg: LCD skjerm, Ny PC, tv osv.... da er det litt vanskelig ja. :p

 

Anyways kortid er det episode 21av lost kommer i usa? Er det idag? :hmm:

I natt en gang. Du sitter vel oppe uansett. Trykk F5 hele tiden på *hostduvethvor*

Lenke til kommentar

hvorfor må alle som ikke ser på lost kommentere det hver bidige onsdag?

 

 

men ja, lost var faktisk kjedelig idag, dårligste episoden hittil. lei av at sawyer leger blodigle og suger til seg alt han finner. så handler resten av episoden om at de andre prøver få tak i det.

 

også skjedde det jo ikke noe da.. men men, de må vel roe litt ned etter forrige episode som var en thriller! :)

Lenke til kommentar
Personlig melding i MSN 7.0 er latterlig. En idiotisk mulighet til å gjøre det übertr00 fjortissnicket sitt enda lengre!

nei den er bra, da kan alle fjortissene begynne skrive det de måtte føle for der istedet for å skifte nicket sitt hele tiden.

 

synes det er greit å kunne skrive en melding der visst jeg f.eks skal gjøre noe og trenger informere de andre om hvor jeg er.

 

mye bedre en å skifte nick 7 gang for dag..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...