Ø.B. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er så vant med imageshack men kan da teste bildebøtta og jeg. Ja den kassa der fungerer greit den Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fin kasse Ø.B. ! Natt folkens, har nesten aldri tid til å sitte her lenger, men leser endel her mens jeg er på skolen da.. Håper alle har det bra =) Natti natt! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Flere som skal se på Lost om 10 minutter? Gleder meg sinnsykt nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fin kasse Ø.B. ! Natt folkens, har nesten aldri tid til å sitte her lenger, men leser endel her mens jeg er på skolen da.. Håper alle har det bra =) Natti natt! Natt nå? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hmm... vennina mi er merklig for tiden: —>fUzZy^ sier: Du ska i måra? ---- sier: hehe ..vetkje *senere i samtalen* —>fUzZy^ sier: Lyst til å finne på noe i måra kveld? ---- sier: Jeg kan ikke. sorry, skal være me **venninna hennes** og kanskje l**ei anna venninne** vet du hva jeg har starta med fra og med denne uka? Om jeg noen gang kommer opp i den situasjonen igjen kommer jeg til å være ærlig og si "sug meg sidelengs". Hater når det der kommer. Nei jeg vet ikke, så seinere, jo jeg skal ut og sånn, du kan ikke bli med. Smart person du snakket med.... Spør i stede "lyst å finne på noe en dag?" deretter foreslå noen dager.. Men uanset kommer et slik svar er personen mer eller mindre håpløs.. Men kan jo være at det hun skulle var mer eller minde uviktig så hun ikke gadd å nevne det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hmm. Jeg vurderer å kjøpe* et par Muse-album. Det blir første CD'en jeg kjøper siden ringenes herre 1-CD'en * For de som ikke visste det: kjøpe v2 (norrønt kaupa) 1 skaffe seg noe mot vederlag i penger k- noe dyrt, billig / k- mat / k- seg ny bil / k- en bok / k- inn / k- opp / k- seg fri Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Flere som skal se på Lost om 10 minutter? Gleder meg sinnsykt nå. Takk for at du minte meg på det, hadde nesten glemt det. Btw, er det bare hos meg underdelen av -smileyen ''hopper til siden"? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 fUzZy, ta et hint. det er nå det er viktig at du trekker deg tilbake og gir jenta litt luft. pusher du for mye på nå kommer det til og ende med at hun går lei. spill kostbar, og håp at det ikke er forsent. funker som faen, tro meg. har vært fjortis engang jeg også. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Natt nå? Ikke alle som går på ungdomsskolen og dermed har råd til å gå glipp av undervisning Jeg har vært borte fra én dobbeltime matematikk i år, og på grunn av det gikk jeg ned en karakter på neste prøve. Og det var bare derfor. Så jeg skal ikke ha mer fravær i år Legger meg om en halvtime, jeg. Edit: På tide å gå og pusse tennene. Endret 13. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har dere det så strengt? Kommer til å slite neste år Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) *Legge meg * Se om dere gidder skrive inn noe her forresten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=405020 edit: Så nettopp på klokken og den viste 22:22.22 det var sinnsykt fett . Endret 13. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 LOST var kjedelig... =/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 LOST var kjedelig... =/ Ja. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bare jeg som ikke ser på det programmet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bare jeg som er en tulling? Virker nesten sånn. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 En tulling til melder seg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bare jeg som er en tulling? Virker nesten sånn. Skjønner ikke helt hva som er så bra med det programmet jeg.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Da har vi søkt på studier. PRI KODE STED STUDIUM --- ------ ---- -------------- 1. 194760 NTNU Datateknikk 2. 185395 UiO Informatikk 3. 215004 HiO Ingeniør, data Lurer på hva det blir av meg jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Alle som ikke ser LOST er tapere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg