Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... vennina mi er merklig for tiden:

 

—>fUzZy^ sier:

Du ska i måra?

 

----  sier:

hehe ..vetkje

 

*senere i samtalen*

 

—>fUzZy^ sier:

Lyst til å finne på noe i måra kveld?

 

----  sier:

Jeg kan ikke. sorry, skal være me **venninna hennes** og kanskje l**ei anna venninne**

 

:cry:  :hrm:

vet du hva jeg har starta med fra og med denne uka? Om jeg noen gang kommer opp i den situasjonen igjen kommer jeg til å være ærlig og si "sug meg sidelengs".

 

Hater når det der kommer. Nei jeg vet ikke, så seinere, jo jeg skal ut og sånn, du kan ikke bli med.

Smart person du snakket med.... Spør i stede "lyst å finne på noe en dag?" deretter foreslå noen dager.. Men uanset kommer et slik svar er personen mer eller mindre håpløs.. Men kan jo være at det hun skulle var mer eller minde uviktig så hun ikke gadd å nevne det

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg vurderer å kjøpe* et par Muse-album. Det blir første CD'en jeg kjøper siden ringenes herre 1-CD'en :scared:

 

* For de som ikke visste det:

kjøpe v2 (norrønt kaupa) 

  1 skaffe seg noe mot vederlag i penger k- noe dyrt, billig / k- mat / k- seg ny bil / k- en bok / k- inn / k- opp / k- seg fri

Lenke til kommentar

fUzZy, ta et hint. ;)

 

det er nå det er viktig at du trekker deg tilbake og gir jenta litt luft. pusher du for mye på nå kommer det til og ende med at hun går lei.

 

spill kostbar, og håp at det ikke er forsent. funker som faen, tro meg.

 

har vært fjortis engang jeg også. ;)

Lenke til kommentar
Natt nå? :dontgetit:

Ikke alle som går på ungdomsskolen og dermed har råd til å gå glipp av undervisning :p

 

Jeg har vært borte fra én dobbeltime matematikk i år, og på grunn av det gikk jeg ned en karakter på neste prøve. Og det var bare derfor. Så jeg skal ikke ha mer fravær i år :)

Legger meg om en halvtime, jeg.

 

Edit: På tide å gå og pusse tennene.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...