Staalkontroll Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 *Hyle og skrike* Jeg vil ha penger, masse penger. Sånn at jeg kan kjøpe hardware, høyttalere og forsterker. Er du til salgs? Ny, brukt eller defekt vare? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Defekt, takket være bjaa. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ahh, lenge siden sist jeg har vært inne på forumet. Kom hjem idag fra studietur. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Defekt, takket være bjaa. Got that right! Jeg er redd for gule mopeder. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 :!: Hvorfor redd for gule mopeder? Minner det deg påskekyllinger eller noe slikt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 VRÆÆLLL REKLAMENE TIL ITAVISEN Satt med headsettet på, max lyd så kommer musa over en av de store reklamene, PANG PANG PANG Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ah! Tilbake fra god treningsøkt. Knall å sette seg nydusja foran PCen. Aner ikke hva jeg skal, blir vel til at jeg sitter her og drikker vann og er sunn fram til klokka 21:50. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 VRÆÆLLL REKLAMENE TIL ITAVISEN Satt med headsettet på, max lyd så kommer musa over en av de store reklamene, PANG PANG PANG Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) VRÆÆLLL REKLAMENE TIL ITAVISEN Satt med headsettet på, max lyd så kommer musa over en av de store reklamene, PANG PANG PANG https://addons.update.mozilla.org/extension...s=Windows&id=10 Not a prob, Bob. edit: På tide å sjekke ut om Special Weapons And Tactics 4 fullversjon er bra. Endret 13. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dritt.. Glemte at jeg ikke skulle poste utenfor søppel. Nå er jeg nerd Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tomat-ulf: Gratulerer med tusen innlegg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dritt.. Glemte at jeg ikke skulle poste utenfor søppel. Nå er jeg nerd Skriver du under 100 linjer c/c++/perl/asm/pyton/fortron/osv om dagen kan du umulig kalle deg selv nerd... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dritt.. Glemte at jeg ikke skulle poste utenfor søppel. Nå er jeg nerd haha på du jeg er fortsatt kul Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dritt.. Glemte at jeg ikke skulle poste utenfor søppel. Nå er jeg nerd Skriver du under 100 linjer c/c++/perl/asm/pyton/fortron/osv om dagen kan du umulig kalle deg selv nerd... Yay! Da er jeg visst ikke nerd. (Selv om jeg føler at det er det) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hmm... vennina mi er merklig for tiden: —>fUzZy^ sier: Du ska i måra? ---- sier: hehe ..vetkje *senere i samtalen* —>fUzZy^ sier: Lyst til å finne på noe i måra kveld? ---- sier: Jeg kan ikke. sorry, skal være me **venninna hennes** og kanskje l**ei anna venninne** vet du hva jeg har starta med fra og med denne uka? Om jeg noen gang kommer opp i den situasjonen igjen kommer jeg til å være ærlig og si "sug meg sidelengs". Hater når det der kommer. Nei jeg vet ikke, så seinere, jo jeg skal ut og sånn, du kan ikke bli med. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Yay! Da er jeg visst ikke nerd. (Selv om jeg føler at det er det) Spend one day in my shoes også kan du tenke over hva som er nerdete etterpå. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 føler meg max dritt nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fett..! Btw; Den sida du uploader til sug er maks! bruk: DENNE nesten gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg