Carl M Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg holder meg fortsatt våken. Ikke noe søvn på denne gutten. Legger jeg meg, -skole om 6 timer- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Good! Ble sittende og så på filmer eg i grunn ikke har noe særlig hypp på. Ble phonebooth. Kjedelig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hmmm ikke første gangen det er igjen bare meg og SnowDOG i denne tråden.. uff legga seg snart vel.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 neida er her enda jeg! tittet på et par futurama episoder.. vurderer bekke over snart og se videre til jeg sovner. så hva driver dere to med til daglig siden dere så ofte sitter her utover natta? selv er jeg en ustrukturert student, grafisk design.. har en fæl tendens til å bli sittende oppe utover natta og sove uteover dagen.. sliter litt med å komme meg på skolen de dagene vi starter tidlig ja. men men, forhåpentligvis ut i arbeidslivet til sommer'n. da skal det bli kustus på gutten! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 så hva driver dere to med til daglig siden dere så ofte sitter her utover natta? Samme her. Student med bra døgnrytme.. Midt inne i observasjonspraksisen i forbindelse med studiet så har bare 4 dager i uka. Var der i går og i dag, også skal jeg dit lørdag og søndag faktisk.. Derfor er jeg oppe nå.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 13cm.. er det 6'5" eller? ja tror det. veit ikke helt jeg. Kameraten sa det var riktig så. Da orker ikke jeg å sjekke 6,5" er 16,7cm men... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vært borte ganske kort tid, og jeg har mye å svare på! Velkommen i lese alt gjengen . Noen som blir med på å lese de første 4000 sidene? Ikke faen! Det har du "spurt" om før også. Sa at vi to og @kd måtte lese på skift... Jeg leser alt her inne, men om jeg klarer å huske alt er en annen sak , men når du nevnte det kom jeg på det. Du, jeg har jo tross alt et liv! Å faen, det har jeg jo ikke... Glemte det jeg. Liker deg som du er jeg . Sette-@kd-på-en-liste-saken: Jeg skal beskytte deg @kd Jeg har 3.8, og B|Real har 9.2. Har vært værre.. Var vel opp ei en 15 pr dag ei stund Jeg har bare såvidt 3.4 *Poste mer* @ B|Real: Jeg håper det var før postcounten ble fjernet i offtopic! Søren jeg kom meg bare til begynnelsen av side 4642, får fortsette med sammendraget senere. Nå må jeg løpe til bussen og jeg har tre minutter på meg TSP *hvor blir det av den svettesmileyen?* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tror det var den ja... Sitter på skolen jeg Har undervisnig i en time for så ha fri til 1 Får besøk av 9 ende klasse fra 10 til 13.00... Hva er vitsen med og ha besøk av evneveike småunger.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hmm, noen som har forslag til hvordan bli kvitt en whinete søster? Grattis med dagen SnowDog! Kald-kvel henne :pEller spar opp masse cola og kast hu oppi, en ukes forbruk så hun drukner Endret 13. april 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Lås hun ute, Adopter henne vekk, Drap er så grisete og mye dekkover jobb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 @ B|Real: Jeg håper det var før postcounten ble fjernet i offtopic! Vet ikke nårtid det var jeg, kan godt hende at det var etter at pc ble fjernet Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Helløw. Ny gutt nytt forum høhø. Men d siste som dette forumet trenger er vell en ny gutt Endret 13. april 2005 av smoke605 Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Helløw. Ny gutt nytt forum høhø. Men d siste som dette forumet trenger er vell en ny gutt det var mange innlegg 0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 enda en bannet bruker som returnerer med nytt alias og begynner å poste i SO3? ... Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hehe...e nok ikke bannet nei. Helt å ærlig ny bruker Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, det er nok best å være ærlig her ja... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Huff, omgangssyke er noe piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg