b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi har en egen skole OG en utdanning kategori..hvor vanskelig skal det være? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi har en egen skole OG en utdanning kategori..hvor vanskelig skal det være? Enkelte ganger lurer jeg på det samme... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor kan vi ikke lage en topic/kategori om alt? så slipper vi denne posten Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 jeg begynner på tff. etter det så blir det militæret så skal jeg flytte til danmark på interiør arkitekt skole. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor kan vi ikke lage en topic/kategori om alt? så slipper vi denne posten Hvorfor kan vi ikke bare nuke hele amerika og lage parkeringsplasser av hele dritten? ... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du er 15 år og har allerede planlagt karrieren din ? Regn med at planene og ønskene ofte forandrer seg etter hvert. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor kan vi ikke lage en topic/kategori om alt? så slipper vi denne posten Hvorfor kan vi ikke bare nuke hele amerika og lage parkeringsplasser av hele dritten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor kan vi ikke lage en topic/kategori om alt? så slipper vi denne posten Hvorfor kan vi ikke bare nuke hele amerika og lage parkeringsplasser av hele dritten? ... Hvorfor ikke banne alle irriterende forumbrukere? I'll make the list... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Litt tidlig å begynne nå ja EDIT: Er det ikke bare å ignorere da. Som på testforumet Endret 12. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du er 15 år og har allerede planlagt karrieren din ? Regn med at planene og ønskene ofte forandrer seg etter hvert. bedre enn å gå almenfag og ikke ha peil hva man skal finne på Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor ikke banne alle irriterende forumbrukere?I'll make the list... Noe sier meg at jeg kommer til å være på den listen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) bedre enn å gå almenfag og ikke ha peil hva man skal finne på Du må jo gå allmennfag for å bli arkitekt uansett... Trenger 3MX vil jeg tro. @kd, hvis du vil så. Endret 12. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 bedre enn å gå almenfag og ikke ha peil hva man skal finne på Når ble det å gå på almenfag synonymt med å ikke ha peil hva man skal finne på ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det må vel ha en sammenheng med at hvis du f.eks går på byggfag så skal du vel drive men noe innen den sjangeren. Elektro skal bli en form for elektriker osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Goophy, gjærne..gi meg lista så skal jeg se til at det blir gjort Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Goophy, gjærne..gi meg lista så skal jeg se til at det blir gjort Hva mener du? Putte meg på lista? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Goophy, gjærne..gi meg lista så skal jeg se til at det blir gjort Hva mener du? Putte meg på lista? DU er det første som ryket ut Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du er 15 år og har allerede planlagt karrieren din ? Regn med at planene og ønskene ofte forandrer seg etter hvert. bedre enn å gå almenfag og ikke ha peil hva man skal finne på Trenger matte og fysikk uansett for å bli arkitekt Lønn bør nå forresten ærlig talt ikke være det som avgjør valget ditt imo... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kast ut alle med over ett innlegg per dag. Spammere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg