Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ut med typen. :love::) Kanskje, bare kanskje, får jeg en is.. *vil ha*

Edit; Noen bekjente av meg som har en hjemmeside der de legger ut bilder fra helgen osv. Stakk innom festen deres på lørdag; endte opp med at det er tatt kjempestygge bilder av meg og de vil ikke fjerne dem. :(

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
De fleste synes de er stygge på bilder :wee:

Jeg pleier egentlig å bli ganske så OK på bilder, men ikke når de har tatt bilde fra puppen min og oppover så alle og enhver kan få dobbelthake og oppstoppernese. De gjorde det sikkert med vilje... I'll bring my camera next time. :dribble:

Lenke til kommentar
De fleste synes de er stygge på bilder :wee:

Jeg pleier egentlig å bli ganske så OK på bilder, men ikke når de har tatt bilde fra puppen min og oppover så alle og enhver kan få dobbelthake og oppstoppernese. De gjorde det sikkert med vilje... I'll bring my camera next time. :dribble:

Har du link?

Lenke til kommentar

Arkitekt: Arkitektenes Fagforbund (AFAG), anbefaler en begynnerlønn på kr. 300 - 330.000, med en årlig økning på ca. 10.000, inntil lønnen jevner seg ut på ca. kr. 400.000 etter 10 år.

Interiørarkitekt: Begynnerlønnen for dem som blir ansatt på et arkitektkontor eller tilsvarende pleier å ligge på vel 300 000 kroner. Det er vanskelig å si noe om gjennomsnittlig årsinntekt da høgskoleutdannede interiørarkitekter ofte er selvstendig næringsdrivende. Det er ellers markedet, særlig byggemarkedet, som påvirker inntjeningen.

Det sier i hvert fall www.jobbfeber.no.

Lenke til kommentar
jeg står fast mellom utdanningen, om jeg vil bli interiør arkitetk eller arkitekt. Syns begge er like spenende, det jeg trur som avgjør det er vell lønnen. men hører at arkitektene kjemper for prosjektene så er ikke alle som får ett prosjekt å drive med.

Hva med å fullføre allmennfaglig linje først?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...