b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Flott mario Tror du trengte det på dagen *kaste over ei bløtkake* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fant ut noe for de som er imot postcount.Er ikke imot selv men... Jo flere inlegg man har jo mindre har man å gjøre. Glup du! Egentlig er det litt feil, siden jeg har masse jeg må gjøre, men alikevel sitte jeg her og snakker. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 edit: Jeg er så fullstendig med på strandkaien. Bor du i bergen da? "nerds in the city" Du er så fullstendig for ung Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fant ut noe for de som er imot postcount.Er ikke imot selv men... Jo flere inlegg man har jo mindre har man å gjøre. :OLD: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Vært borte ganske kort tid, og jeg har mye å svare på! Selges det "Salte bjørner" fortsatt? Fikk lyst på det nå. Selvfølgelig gjør det det! Noen som blir med på å lese de første 4000 sidene? Ikke faen! Jo flere inlegg man har jo mindre har man å gjøre. Ikke mobb. Fyllesak? Kort oppsummert: Mario klikka i fylla, satt et døgn på glattcelle og ble anmeldt. Men nå er saken henlagt, og bra er det! Hoho. Tok en viruscan. Etter et par timer og godt over 300000 filer fant den 8(!) virus. Dvs. 1 virus og resten adware men... Virus er for pyser! Aldri hatt virus eller malware jeg. Thanks folkens. Idag er det kjipt da siden ingen i familien hadde tid til noe idag. Bare fått tlf'r. Jaja who cares. Det var leit, men telefoner er da bra det? i kveld er det masse cs Geek. Men nå stikker jeg og kjøper lysrør, planter og fisk til akvariet! SNakez ppl Måtte dine fisker brenne i helvete. Nå er det tid for skolearbeid! Endret 12. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tar dette som en tegn på en fin ny start for meg. Målet er å ikke bli full igjen. Flinke mannen ... Hvis jeg hadde bodd i Bergen, skulle jeg ha bakt en kake til deg og kommet hjem til deg og sunget bursdagssangen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nå skal ikke jeg være slem, men hvis han var så slem i fylla. Kanskje han burde ta konsekvensene av sin egen handling? Men det virker jo som han har lært alikevel da. mmmmm...is...mmmmmm Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som blir med på å lese de første 4000 sidene? Det har du "spurt" om før også. Sa at vi to og @kd måtte lese på skift... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nå skal ikke jeg være slem, men hvis han var så slem i fylla. Kanskje han burde ta konsekvensene av sin egen handling? Men det virker jo som han har lært alikevel da. mmmmm...is...mmmmmm Han har jo lært, som han sier skal han prøve å ikke bli full igjen. Flinke Mario. Is er digg! Litt skolearbeid nå, så skal jeg spise brownies med is. NAM! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som blir med på å lese de første 4000 sidene? Det har du "spurt" om før også. Sa at vi to og @kd måtte lese på skift... Du, jeg har jo tross alt et liv! Å faen, det har jeg jo ikke... Glemte det jeg. :!: Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei ikke skriv så fort da! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vært å kjøpt ny bil i dag.... Opel Astra Sport Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei ikke skriv så fort da! Hvem? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vært å kjøpt ny bil i dag.... Opel Astra Sport Grei bil det, ingen tvil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvis jeg hadde bodd i Bergen, skulle jeg ha bakt en kake til deg og kommet hjem til deg og sunget bursdagssangen. Naken sant? Sant!? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vært å kjøpt ny bil i dag.... Opel Astra Sport Grei bil det, ingen tvil. Bare synd at den er til min mor Men vi skal dele på den Må bare vente til etter sommeren før jeg kjøper egen, da blir det mx5 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Vært å kjøpt ny bil i dag.... Opel Astra Sport Gratulerer! *Spille SWAT4* LOL @ SnowDOG_ :!: Endret 12. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 *drømme om sin minicooper* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg