Carl M Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 They call me... The SILF Hunter. Er du så kresen da? Mammal-ILF! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Prøver å snakke om de viktigste sakene som er blitt tatt opp, mens jeg har vært inaktiv: 1. Colasaken/brusdiskusjonen: Har klart meg uten brus i alle år jeg . 2. Chatten til Kenneth: @Fuzzy: Fy deg . 3. Smileysaken: Ikke post så mange smileys! 4. Tonio har fått jobb: Jeg visste du ikke ville skuffe meg ( ) 5. SnowDOG_ har bursdag: Grattis! 6. @kd kjøper is: Kjøp en til meg også . edit: Jeg har storesøster på 18 (snart) og hun er MYE sterkere enn meg, det er dritt . Tror jeg fikk med det meste. Endret 12. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Satrucci_, tå å last opp avataren din til forumet... Funker itte... Edit: Der gikk det, etter 3564 forsøk. Har et par billige til salgs, jeg... Mvh nesten nabo Hehe, trur eg satser på å få det tilbake på et eller anna vis. Får ikkje håpe at mor har sagt opp forsikringa. =/ Men dei hadde faktisk gidda å ta seg bryet med gå heilt bakerst i garasjen og dra dei fram over alt rotet, så eg hadde passa litt ekstra på der borte hos deg òg. =P Endret 12. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Gratulerer med dagen. Endret 12. april 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Prøver å snakke om de viktigste sakene som er blitt tatt opp,mens jeg har vært inaktiv: 2. Chatten til Kenneth: @Fuzzy: Fy deg . Men nå stikker jeg og kjøper lysrør, planter og fisk til akvariet! SNakez ppl Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Men dei hadde faktisk gidda å ta seg bryet med gå heilt bakerst i garasjen og dra dei fram over alt rotet. No shit ? hijacket fra garasjen deres ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer Snowdog. I dag skal jeg tilbringe dagen med å skrive innleveringer sånn at jeg slipper å sitte oppe natten før (som alle dere andre også gjør ) og lage sykt god middag til mamma. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Yo Mario! Hvor mange år er du idag? (orker ikke sjekke). Med ut på byen for å drikke oss dritings og da til standkaien og leke med whores? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) edit: Jeg har storesøster på 18 (snart) og hun er MYE sterkere enn meg Hun er sterkere enn meg òg. Du skulle bare sett henne igår, eide meg i gjørmebryting. edit: Jeg er så fullstendig med på strandkaien. Endret 12. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Grattis SnowDOG.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Lest litt nå ? Jeg leser alle sidene i SO 3 jeg . (Det har jeg gjort siden jeg skrev mitt første innlegg her) Er redd for å glipp av noe . Dessuten nå måtte jeg bare lese 11sider(?) forrige gang, jeg hadde vært borte skikkelig lenge fra SO 3, måtte jeg lese 35 sider. Husker ikke når jeg joina SO 3, men var vel rundt side 4000 så jeg har lest 600 sider . Noen som blir med på å lese de første 4000 sidene? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 yo, lo, gratulerho til snow da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 edit: Jeg er så fullstendig med på strandkaien. Bor du i bergen da? "nerds in the city" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Strandkaien er det beste stedet å tjene penger på som selvstendig næringsdrivende Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Men dei hadde faktisk gidda å ta seg bryet med gå heilt bakerst i garasjen og dra dei fram over alt rotet. No shit ? hijacket fra garasjen deres ? Jepp. Probably super evil ninjas from outer space with lazerbeams in their eyes or something. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Selges det "Salte bjørner" fortsatt? Fikk lyst på det nå. Ja, tror da det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Thanks folkens. Idag er det kjipt da siden ingen i familien hadde tid til noe idag. Bare fått tlf'r. Jaja who cares. *går ut en tur med min trofaste venn* Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 bikkja i bakken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg