zero_time Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Don't worry, mission complete. For more updates on my life, plz visit www.TheAdventuresOfSteffy.com/news Kommer ikkje inn på sida.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Faen. Diskfragmentering tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Faen. Diskfragmentering tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid! Skaff deg et program som defragmenterer harddisken annenhver natt, da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er det lurt å la maskinen degragmentere mens man laster på samme disk? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Behøver ikke å defragmentere hele tida jeg. Dessuten så kan den ikke stå på om natta. Da får jeg ikke sove... Endret 11. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Faen. Diskfragmentering tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid! Skaff deg et program som defragmenterer harddisken annenhver natt, da. Da blir hardisken fort ødelagt... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skaff deg et program som defragmenterer harddisken annenhver natt, da. Name it Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 "MsJoplin says: men kunne du tenke deg å bli journalist hos oss?" Jeg må være en av verdens heldigste personer! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Og hvor jobber Ms Joplin? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 "MsJoplin says:men kunne du tenke deg å bli journalist hos oss?" Jeg må være en av verdens heldigste personer! I'll doubt it. Men hva for et sted er det som ansetter 15-åringer som journalister? Natrium, harddisken blir mer ødelagt av å surfe på forum med cache enn å defragmentere. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://www.thedailyprophet.org/ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tror jeg må slutte å surfe på forum jeg. Vil ikke ødelegge hardisken min ... Når vi snakker om forum Jeg driver å lager webside for firma til far min. Så da har jeg fått full tilgang til brukerpanelet på webhotellet dems. Genialt mye kult der ass. Jeg kan gjøre hva jeg vil BTW: Websiden: www.akeryachts.no Oppdateres stadig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 "MsJoplin says:men kunne du tenke deg å bli journalist hos oss?" Jeg må være en av verdens heldigste personer! I'll doubt it. Men hva for et sted er det som ansetter 15-åringer som journalister? Natrium, harddisken blir mer ødelagt av å surfe på forum med cache enn å defragmentere. Det jeg tenkte på er jo at defragmentering er en ganske saftig oppgave for en harddisk. Den blir bra sliten av det. Etter en tid tror jeg den begynner å lage masse rare lyder Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://www.thedailyprophet.org/ Trodde det var papiravis jeg, men grattis uansett. Kenneth, første gang du har sett et admincp til en webside? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Goophy, trengte du virkelig å spørre? Vi visste vel hva det var forbundet med Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 svamp, når du nevner det så... Men jeg er temmelig omtåket nå om dagen, det får være unnskyldning nok. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har jo sett det som er å se på www.freewebs.com osv da Johoo. Nå er vi lagt til i søkemotorene. Ellers så kan dere kontakte meg på support at akeryachts.no Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ellers så kan dere kontakte meg på support at akeryachts.no Ait, er 176048 mail nok? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Okey! Det her var kult!: http://akeryachts.no:2084/ Join chatten vår Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 http://www.thedailyprophet.org/ Trodde det var papiravis jeg, men grattis uansett. Liker ikke papiraviser... Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg