Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

OG: en liten ting med ekstrem forvandling.. Jeg hørte de satt på noe utenpå de originale tennene, som kan falle av etter en stund (eller gjør det etter endel år). Og da er det på'an igjen :p

Vel. Ikke min tannleges versjon. jeg har det på den ene tannen. Han anbefaler at jeg bytter den om fem års tid.

 

Kostet bare noen tusenlapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:p thanks

 

:wow: har en ratio på 0.24 i DC++.  :blush:

som er?

 

Vel. Ikke min tannleges versjon. jeg har det på den ene tannen. Han anbefaler at jeg bytter den om fem års tid.

 

Kostet bare noen tusenlapper.

 

Regner med at de som er med på programmet ikke har "bare noen tusen" hvert 5. år...

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
Vel. Ikke min tannleges versjon. jeg har det på den ene tannen. Han anbefaler at jeg bytter den om fem års tid.

 

Kostet bare noen tusenlapper.

 

Regner med at de som er med på programmet ikke har "bare noen tusen" hvert 5. år...

Det er det tannbehandling koster. Skal trekke visdomstann nummer to snar, det blir tre tusen. Pengene flyr hos tannlegen, og noen tusner for en flott tann er ikke å utsette noe på..

Lenke til kommentar
Hvis man legger en tann oppi et glass med Cola over natten, er tannen borte. OOG det er ikke tannfeèn som tok den :p

Det der er tull. Powah of tha mythbustarz! Forskjellen var vel at tennene der lå i Cola i mer enn én dag.

 

Jaja, suser på trening snart. Tror de to første dagene på trening etter påske tok knekken på energien min i helgen. Har vært sløv helt siden torsdag og til nå. :p

Lenke til kommentar
Hvis man legger en tann oppi et glass med Cola over natten, er tannen borte. OOG det er ikke tannfeèn som tok den  :p

Det der er tull. Powah of tha mythbustarz! Forskjellen var vel at tennene der lå i Cola i mer enn én dag.

Jeg har prøvd.

 

og da ble den borte.

 

--- Men du har vel rett. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...