Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så til noe mer alvorlig... Brukere som er store i kjeften, evt frekke, har ofte selv fått en tøff start på forum(et). "hevnen" kommer når de er blitt varme i trøya. Det burde få de som behandler nybegynnere uhøflig over på andre tanker. Merk, jeg adresserer naturligvis ikke dette til noen spesielle, men det er ganske enkelt bare noen teorier jeg har.

Lenke til kommentar
Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet :(

Har logitech mx 700

Ta en titt i softwaren som fulgte med musen.

Lenke til kommentar
Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet :(

Har logitech mx 700

Skal være en instilling ett sted i musedriverne der du kan binde en knapp til den respektive knappen du vil på tastaturet. I ditt tilfelle vil du at en knapp på musa (etter ditt valg) skal settes til F5..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...