silkshade Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 WOHO! utesteder også!? Uansett, da blir det drekking! forhåpentligvis på byen! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Og så til noe mer alvorlig... Brukere som er store i kjeften, evt frekke, har ofte selv fått en tøff start på forum(et). "hevnen" kommer når de er blitt varme i trøya. Det burde få de som behandler nybegynnere uhøflig over på andre tanker. Merk, jeg adresserer naturligvis ikke dette til noen spesielle, men det er ganske enkelt bare noen teorier jeg har. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet Har logitech mx 700 Ta en titt i softwaren som fulgte med musen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) WOOT! Velkommen skal du være her i SO3. Har lagt merke til deg andre steder på forumet men eg tenkte eg skulle la deg oppdage SO3 her uten at eg nagget om det. Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal si det ble fart på #hw.no i natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 var litt isted men nå er det dødt. Pokker så kaldt det er her på rommet mitt. Er sulten også. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 sjekk ut hva jeg har lagd! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Da er det kanskje ikke lov til å spørre om datagreier her? Men det gjør jeg alikevel! Er det mulig å bruke en av knappene på musa til å "oppdatere"? Det er så kjedelig å oppdatere på den vanlige måten når man sitter her på forumet Har logitech mx 700 Skal være en instilling ett sted i musedriverne der du kan binde en knapp til den respektive knappen du vil på tastaturet. I ditt tilfelle vil du at en knapp på musa (etter ditt valg) skal settes til F5.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 sjekk ut hva jeg har lagd! Stillig. Tatt fra dynamic-drive.com ? Bare redigert koden litt? Slik som siden min. God Jul Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 sjekk ut hva jeg har lagd! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal si det ble fart på #hw.no i natt Alltid liv på hw.no Begynner å bli trøtt, skal i by'n i morra så må nok hoppe i sengs nå straks. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Helt enig Arctic Du kan knytte knappene på mx700 til det meste. Sjekk mousewaren. Begynner å bli trøtt :| ... Ikke bra siden jeg har 3 timer igjen. *sukk* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ahh hentet meg litt natt-grøt. Nam. *kose seg* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 sjekk ut hva jeg har lagd! Stillig. Tatt fra dynamic-drive.com ? Bare redigert koden litt? Slik som siden min. God Jul Hehe, lurer på om ikke jeg har tatt den fra deg faktisk @ HalTan Men nå er det natta, skal muligens til byen i morgen. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har hva? Men jeg har ikke lagd den og siden det er jul Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ahh hentet meg litt natt-grøt. Nam. *kose seg* /me vil ha. Har enda tilgode å spise grøt i jula. Får vel ta å lage meg det en dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ahh hentet meg litt natt-grøt. Nam. *kose seg* /me vil ha. Har enda tilgode å spise grøt i jula. Får vel ta å lage meg det en dag. TAKK! *hente julegrøt i kjøleskapet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Vel kjøpte sånn ferdig grøt liksom. Ikke like god som den som man lager selv. Men men skal ikke klage *Gi litt digital grøt til term* Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Da er grauten fordøyet Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *Gi litt digital grøt til term* *burp* Thanx. Men nå ble jeg seriøst sulten. *sjekke kjøla* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg