Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pepsi max er godt, Tab xtra er godt, Cola er godt, men blir litt uvel av å tenke på alt sukkeret, så jeg drikker helst sukkerfri brus, men selvsagt er det ikke sunt, og jeg drikker ikke mer brus enn jeg ville gjort om det var sukker i den :)

Brus på prøver er det verste som fins.. Har _aldri_ med meg noe annet enn litt vann på heldagsprøver, for det første har jeg sjelden tid til å spise noe, og for det andre mister jeg _all_ konsentrasjon av bare en liten bit sjokolade når jeg sitter på prøver.

Lenke til kommentar

Det er kanskje lett å gå uten Cola for de som gjerne gjør det hele tiden. Men å gå fra 1-2l dagen til null er litt verre.

Men egentlig ikke, er bare å ikke tenke på det.

Anyway, grunnene til at jeg gjør dette er:

a. Jeg skal bli sunnere (spise mer, spise sunnere, trene, legge på litt vekt (er for tynn nå))

b. Jeg går snart i minus. Jeg bruker alle pengene mine på drittmat og DVDer, og det skal jeg slutte med.

Lenke til kommentar

synes nå egentlig all brus er ganske god jeg.. men prøve nå la være å drikke så mye.. legger seg rett på vomma.

det er jo ikke det at brus er så mye mer usunt en andre usunne ting, er jo bare det at man drikker så enorme mengder av det omgangen.. 1pose potetgull = ca 2-3dl brus f.eks..

jajamensann.

se på fine linken i signaturen min forresten.

Lenke til kommentar

Må spare 25 000 til sommerferien, så null shopping fram til sommeren her ja. Jævlig kjipt ass. :dontgetit: Fikk fire på en fremføring jeg tok på sparket i dag.. ikke SÅ verst ;)

EDIT: Selv er min største lidenskap Pepsi Max, flaks den ikke har så mange kalorier heller. Og, som sagt, tenner kan fikses :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
noe spess du sparer til thea? Men du jeg lurer på ossn du fant hw.no og ossn du ble medlem? :p

Jeg fant hw.no pga sosohal ba meg om å bli medlem der for gøy. Og det ble jo gøy, så da ble jeg. :)

Jeg sparer til en tur til Kos og en tur til et av landene i Øst-Europa til sommeren.

Lenke til kommentar

*sensur* says:

herregud

*sensur* says:

gjett hva jeg har fått til

*sensur* says:

tent på søppelkassene våre

Jørgen says:

hahahaha

Jørgen says:

kødder du?

*sensur* says: