Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bjarne fra Sesam Stasjon er egentlig veldig søt... :love::blush:

 

@NorwegianZealot: Kunne du være så grei å enten ha mellomrom mellom ordene og smilyene dine, så vi faktisk så dem, eller bare kutte de helt ut? Beklager hvis jeg pirker, det bare irriterte meg litt nå..

Lenke til kommentar
Bjarne fra Sesam Stasjon er egentlig veldig søt... :love::blush:

 

@NorwegianZealot: Kunne du være så grei å enten ha mellomrom mellom ordene og smilyene dine, så vi faktisk så dem, eller bare kutte de helt ut? Beklager hvis jeg pirker, det bare irriterte meg litt nå..

kritikk mottatt :(

 

tilbake til deg: bjarne??? han kan ikke telle lenger enn til 5 :p

Lenke til kommentar
Ang dere som tror dere er så kule pga den tråden kan benne i helvette... Han spurte om navnet på henne. Ikke deres komentarer. Herregud så barnslige dere var i den tråden driter dere ut ved å site å tøffe dere.. Stakkarslige mennesker

Jada, kan jo nevne visse bilder av deg i RPP når det kommer til barnslighet og å tøffe seg...

 

Nevner bare at flere av de adjektiva du brukte der beskriver deg rimelig fint også.

Jo tusen takk for det! Men jeg ser stor forskjell på å drite ut andre og det å drite ut seg selv(hvis du kan kalle det det). JA jeg er barnslig til tider, det er ingen skam å være barnslig. Men å være som på den måten i en tråd da en ber om hjelp synes jeg er fjortis aktig og det de gjør/sier der kan de holde for seg selv.

 

Foresten når du er 5 år yngre enn meg ikke prøv å sett meg på plass på det området da vi er i totalt forskjellige stadier i livet!

 

 

Ja: Jeg er grinete i dag

Joa, var vel endel unødvendig flaming der, men imo høstet tråden som den sådde i stor grad. Tviler på at svarene var særlig ondsinnede.

Lenke til kommentar
Han er bare så søt.. Og naiv.. Han tror jo alt er bra og alle er gode. Han bare er så søt! :blush:

 

 

Ehm, litt skremmende at jeg blir sjarmert av en liten, rosa fyr...  :ermm:

Versjonen hans av makarena tar av :love:

Det har jeg ikke fått med meg... Når har han gjort det? Eller er det bare tull?

Lenke til kommentar

Hjemme fra treningssamling i dag :)

12 t trening totalt tror jeg. :hmm: Har tatt dere igjen nå forresten, på en liten halvtime.

 

Synd med oppkjøringen, Volcov. Prøver du på nytt når sperrefristen er gått ut?

Lov å spørre akkurat hva som gjorde at sensor tok den avgjørelsen?

 

Jeg skal også legge meg snart. Burde egentlig ha ført inn kjemiinnlevering, men æsj. Innleveringsfrist i morgen klokka 21..

 

NP: Diverse Muse

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...