Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Ang dere som tror dere er så kule pga den tråden kan benne i helvette... Han spurte om navnet på henne. Ikke deres komentarer. Herregud så barnslige dere var i den tråden driter dere ut ved å site å tøffe dere.. Stakkarslige mennesker

Jada, kan jo nevne visse bilder av deg i RPP når det kommer til barnslighet og å tøffe seg...

Nevner bare at flere av de adjektiva du brukte der beskriver deg rimelig fint også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang dere som tror dere er så kule pga den tråden kan benne i helvette... Han spurte om navnet på henne. Ikke deres komentarer. Herregud så barnslige dere var i den tråden driter dere ut ved å site å tøffe dere.. Stakkarslige mennesker

Jada, kan jo nevne visse bilder av deg i RPP når det kommer til barnslighet og å tøffe seg...

Nevner bare at flere av de adjektiva du brukte der beskriver deg rimelig fint også.

Jo tusen takk for det! Men jeg ser stor forskjell på å drite ut andre og det å drite ut seg selv(hvis du kan kalle det det). JA jeg er barnslig til tider, det er ingen skam å være barnslig. Men å være som på den måten i en tråd da en ber om hjelp synes jeg er fjortis aktig og det de gjør/sier der kan de holde for seg selv.

Foresten når du er 5 år yngre enn meg ikke prøv å sett meg på plass på det området da vi er i totalt forskjellige stadier i livet!

Ja: Jeg er grinete i dag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...