:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Yay! Snart i club-1000. Kanskje burde jeg få meg et liv? Neh, skift avatar though Ikke diss! Du vet kanskje ikke historien bak den... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Yay! Snart i club-1000. Kanskje burde jeg få meg et liv? Neh, skift avatar though Ikke diss! Du vet kanskje ikke historien bak den... Jeg kjenner til historien veldig godt jeg... men hun ser bare så... så shemale ut Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 ikke noe farlig.. får kanskje et litt arr enest.. pleier klippe av føflekker med neggleklipper. funker fint. autch .. høres vondt ut. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg kjenner ikke til den historien . Har bare vært aktiv her i offtopic den siste måneden så... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Synes den er "fin" jeg Tomat-Ulf. Den er en del av historien her :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Har sittet og pirket på en føflekk jeg har på halsen i ganske mange dager nå. Nå nettopp dro jeg litt i den, og den datt av. Nå blør det litt, men ikke så mye. Er dette farlig? Føles deilig å endelig være kvitt den... Den vokser ut igjen når skorpen forsvinner. Hvis du skal fjerne den for godt må du gå til legen...så kutter han/hun/den rundt hele greia, men da får du sånn arr. den vokser jo ikke ut visst du river den av? det legen gjør er jo og skjøre et lite v formet snitt også tape sammen slik at du ikke får arr. river du den av selv derimot får du arr. men den vokser ikke ut. da har du jo ikke fjernet hele føflekken isåfall.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Synes den er "fin" jeg Tomat-Ulf. Den er en del av historien her :!: Men jeg lette etter den her om dagen, og fant den ikke. Noen som har link til den? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353276&st=0 beste threaden ever Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353276&st=0 beste threaden ever Yay! Takk! QUOTE (Bernard @ 01/01/2005 : 23:57)Slutt å si deres meninger om utseendet hennes. Jeg vil bare vite navnet. QUOTE HalTan Hun heter Tove og holder til i Skippergata 7. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 moff! msn7 dreper internett:S Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Har sittet og pirket på en føflekk jeg har på halsen i ganske mange dager nå. Nå nettopp dro jeg litt i den, og den datt av. Nå blør det litt, men ikke så mye. Er dette farlig? Føles deilig å endelig være kvitt den... Når jeg var liten klorte jeg av en liten føflekk på magen, den kom tilbake 2x så stor Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 *sniip* TAKK!!! :!: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Neej, skole imorra.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ang dere som tror dere er så kule pga den tråden kan benne i helvette... Han spurte om navnet på henne. Ikke deres komentarer. Herregud så barnslige dere var i den tråden driter dere ut ved å site å tøffe dere.. Stakkarslige mennesker Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, vi har ett dårlig liv.... Måtte det aldri komme noen som oss igjen... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ang dere som tror dere er så kule pga den tråden kan benne i helvette... Han spurte om navnet på henne. Ikke deres komentarer. Herregud så barnslige dere var i den tråden driter dere ut ved å site å tøffe dere.. Stakkarslige mennesker "Ok" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Mitch Hedberg. Han døde nylig, 30. mars, og jeg var en stor, stor fan. En fantastisk komiker og en fantastisk mann. Verden har mistet en utrolig morsom person. ....og hvor kan vi huske han fra? Neppe fra noe i det hele tatt. Det vil absolutt overaske meg hvis noen her kjenner til fyren, men et søk på Google etter Mitch Hedberg quotes vil vise deg hvor genial mannen var. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Gjør det i tillegg vettu... For å oppnå noe som helst med treninga er det essensielt med et riktig kosthold.. Hvis du faktisk har spiseforstyrrelser i form av å kaste opp eller lignende, så hjelper det som regel veldig lite å trene. Fremgang i treninga forutsetter MYE og riktig mat. Og hvis du, som jeg mener å ha sett tidligere, klager på at magan din er for stor, så er det nettopp fordi du spiser for LITE. Afrika-barn effekten, tror de fleste skjønner hva det går ut på. Du har hvertfall ikke behov for slanke deg, det skal være sikkert. Spis MYE, begyn med styrketrening på et nokså seriøst nivå og se.. du får hva du vil. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353276&st=0 beste threaden ever Yay! Takk! Men du fant ikke ut hvem det var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg