Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 jeg kan virkelig det der med og sove lenge Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 hvem er han på avataren din steffy? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hater å rydde etter lan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Mitch Hedberg. Han døde nylig, 30. mars, og jeg var en stor, stor fan. En fantastisk komiker og en fantastisk mann. Verden har mistet en utrolig morsom person. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola 9 LITER med cola? Det er en del sukker det OMG, gidde å bry seg om sånt. noe galt i at man bryr seg om hvor mye sukker man drikker? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Mitch Hedberg. Han døde nylig, 30. mars, og jeg var en stor, stor fan. En fantastisk komiker og en fantastisk mann. Verden har mistet en utrolig morsom person. ....og hvor kan vi huske han fra? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Mitch Hedberg. Han døde nylig, 30. mars, og jeg var en stor, stor fan. En fantastisk komiker og en fantastisk mann. Verden har mistet en utrolig morsom person. Hmmm. Han har jeg aldri hørt om? Er'n veldig kjent? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Klarte å svare i feil tråd seff.... Endret 10. april 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola 9 LITER med cola? Det er en del sukker det OMG, gidde å bry seg om sånt. 9 liter går ned uten problem. Problemet er at jeg måtte pisse for hver tur jeg tok ned bakken :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hmm, snodig. Jeg skal bli filleonkel! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hva legger DU i filleonkel da? Inntrykk av forskjellige versjoner av tittelen... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola 9 LITER med cola? Det er en del sukker det OMG, gidde å bry seg om sånt. noe galt i at man bryr seg om hvor mye sukker man drikker? senest på sykehuset og fått sukkersyke Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Tja. At jeg må passe på ungen når den ikke får sove og foreldra ikke har fått søvn på en uke? Neida. Tenker ikke noe spesielt på det. Fettern min som skal ha ungen. Han er rusmisbruker light. Så for ungens skyld håper jeg de får skjerpa seg noe veldig. Ellers så blir jeg vel kanskje "pappa" også. (Yeah right) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg lukter stall. Jeg må dusje. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Har sittet og pirket på en føflekk jeg har på halsen i ganske mange dager nå. Nå nettopp dro jeg litt i den, og den datt av. Nå blør det litt, men ikke så mye. Er dette farlig? Føles deilig å endelig være kvitt den... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 ikke noe farlig.. får kanskje et litt arr enest.. pleier klippe av føflekker med neggleklipper. funker fint. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Har sittet og pirket på en føflekk jeg har på halsen i ganske mange dager nå. Nå nettopp dro jeg litt i den, og den datt av. Nå blør det litt, men ikke så mye. Er dette farlig? Føles deilig å endelig være kvitt den... Den vokser ut igjen når skorpen forsvinner. Hvis du skal fjerne den for godt må du gå til legen...så kutter han/hun/den rundt hele greia, men da får du sånn arr. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 -Riv av en uønsket føflekk, den vokser ut igjen -Mist en lem, tough luck bitch - Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Yay! Snart i club-1000. Kanskje burde jeg få meg et liv? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Yay! Snart i club-1000. Kanskje burde jeg få meg et liv? Neh, skift avatar though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg