:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Fikk lyst til å helle varm te over skrittet ditt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Angående oppblåste mager, så får jo barna i Sudan det også, fordi de sulter. Kanskje noe å tenke på Nei, Nei, helt feil! De får oppblåste mager fordi Røde Kors kommer og propper dem fulle av kaker og godterier som de har kjøpt med U-landshjelpen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Nei, Nei, helt feil! De får oppblåste mager fordi Røde Kors kommer og propper dem fulle av kaker og godterier som de har kjøpt med U-landshjelpen! Word up! Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Kan si hva man vil om oppkastmetoden, men den funker da best av alt! Har du sett hvor tynne de anorektikerne er eller? Du er en jævla idiot, du vet det ikke sant? Fikk lyst til å helle varm te over skrittet ditt. Det var en spøk! Ro deg ned da, og for all del ikke hell varm te i skrittet mitt, ettersom jeg faktisk har et ønske om å reprodusere megselv jeg også. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 I dag har jeg gjort altfor lite .. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Faen så kjedelig en tur til hafjell kan være Oppsumering: Eter 5 min i bilen begynner lillebrødrene mine å krangle. de whiner i kanskje 30 min, før jeg sovner. Etter en time vokner jeg. da har den elste av lillebrødrene mine gasset ned bilen med metangass Etter det har han med å komme med dårlige vitser og kommentarer. Så var 3 timer i bilen over. Middagene var spesielle. 60foretningsfolk, som eter som sosser. Tok faen meg 30 minutter å trøkke ned en potet! tror jeg sovna i fem min :/ alt som ble kjøpt, ble satt på firma sin regning. Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola Også hadde vi samme biltur hjem igjen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jo Thea gjør det! Det blir bare mer og mer av spiseforstyrrelser, nå har jo gutter på forumet begynt å få det også. Og to av tre venniner jeg festa med i går som sov her har jeg ikke klart å få til å spise noe som helst på ca det døgnet jeg var med de. Hu ene hadde spist en youghurt igår,fordi hu slanka seg. Det er helt feil måte å gjøre det åp, men jeg klarer absolutt ikke å få snakka fornuft med henne. Og ang. å kaste opp så er jo det så jævelig at jeg heller ville vært sm¨tjukk enn å måtte kaste opp hele tida.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) ... ettersom jeg faktisk har et ønske om å reprodusere megselv jeg også. Måtte du virkelig ikke få det til. Jaja... Her satt man, lurer på hva jeg skal ta meg til... Anette, du er da virkelig ikke noe spesielt tykk... Endret 10. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola 9 LITER med cola? Det er en del sukker det Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 oppkast ekke så jævli sunt, tærer på tenna da. Syren ødelegger tenna og det ekke så smart. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 hadde jeg drikki 9 liter med cola nå, hadde jeg lagt på meg ca 7 kg tenker jeg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) hadde jeg drikki 9 liter med cola nå, hadde jeg lagt på meg ca 7 kg tenker jeg du må jo pisse da og 9 liter med cola trur jeg ikke at det er plass til Endret 10. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ni liter Coca Cola tilsvarer vel omtrent 432 sukkerbiter... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 9 liter? Har klart 5 lter "plastikkflaskecola" før, brukte 2 timer Kom hjem etter årets siste tur i bakken nettopp, litt trist egentlig. 1 helt år til neste gang . Hvis ikke jeg reiser til fonna eller stryn i sommer Kom akkurat på at jeg har fri imorgen Skjedd noe her da? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Var i kirken på fredag i polsk messe. Skjønte ikke bæret, men fikk det forklart. Aldri sett så mange i kirken før. Merket at det var mange der som ikke var katolikker også, som kom for å hedre paven. I dag orket jeg rett og slett ikke å dra. I går var jeg i en venninnes bursdagsfest, men ble ikke med ut på byen pga svimmelhet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola 9 LITER med cola? Det er en del sukker det OMG, gidde å bry seg om sånt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Sånne turer hvor du bare kan signere VIP i baren, de er fine de. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola Du skulle takk med til med! Hørtes foresten ut som en morsom tur. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Da stakk jeg ut og trimma av meg litt flesk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Da ble jeg inne og la på meg litt flesk. Excuse me, I have a date with Jack Bauer. edit: 6200 innlegg totalt. DAMN... Endret 10. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg