Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan si hva man vil om oppkastmetoden, men den funker da best av alt! Har du sett hvor tynne de anorektikerne er eller? :yes:

Du er en jævla idiot, du vet det ikke sant? Fikk lyst til å helle varm te over skrittet ditt.

Det var en spøk! Ro deg ned da, og for all del ikke hell varm te i skrittet mitt, ettersom jeg faktisk har et ønske om å reprodusere megselv jeg også.

Lenke til kommentar

Faen så kjedelig en tur til hafjell kan være

Oppsumering:

Eter 5 min i bilen begynner lillebrødrene mine å krangle. de whiner i kanskje 30 min, før jeg sovner. Etter en time vokner jeg. da har den elste av lillebrødrene mine gasset ned bilen med metangass :woot: Etter det har han med å komme med dårlige vitser og kommentarer.

Så var 3 timer i bilen over.

Middagene var spesielle. 60foretningsfolk, som eter som sosser. Tok faen meg 30 minutter å trøkke ned en potet! tror jeg sovna i fem min :/ alt som ble kjøpt, ble satt på firma sin regning. Noe som ga resultat i at jeg drakk 9liter glasscola :D

Også hadde vi samme biltur hjem igjen :woot:

Lenke til kommentar

Jo Thea gjør det! :thumbup:

Det blir bare mer og mer av spiseforstyrrelser, nå har jo gutter på forumet begynt å få det også. Og to av tre venniner jeg festa med i går som sov her har jeg ikke klart å få til å spise noe som helst på ca det døgnet jeg var med de. Hu ene hadde spist en youghurt igår,fordi hu slanka seg. Det er helt feil måte å gjøre det åp, men jeg klarer absolutt ikke å få snakka fornuft med henne. Og ang. å kaste opp så er jo det så jævelig at jeg heller ville vært sm¨tjukk enn å måtte kaste opp hele tida..

Lenke til kommentar

9 liter? Har klart 5 lter "plastikkflaskecola" før, brukte 2 timer :)

Kom hjem etter årets siste tur i bakken nettopp, litt trist egentlig. 1 helt år til neste gang :thumbdown: . Hvis ikke jeg reiser til fonna eller stryn i sommer :hmm:

Kom akkurat på at jeg har fri imorgen :w00t:

Skjedd noe her da?

Lenke til kommentar

Var i kirken på fredag i polsk messe. Skjønte ikke bæret, men fikk det forklart. Aldri sett så mange i kirken før. Merket at det var mange der som ikke var katolikker også, som kom for å hedre paven. :) I dag orket jeg rett og slett ikke å dra. I går var jeg i en venninnes bursdagsfest, men ble ikke med ut på byen pga svimmelhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...