Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Å installere ForecastFox til FF var en veeeldig dårlig idé.

Jeg sitter her og ser på hvordan de neste 5 dagene blir.

Regn, regn, regn, regn, regn.

 

I need a fast car.

 

edit: byttet profil til Houston (der pappa bor og jeg skal tilbringe hele sommerferien: 27 grader og sol...)

uff det er bare sol her, tror jeg må flytte til bergen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Goophy: Litt lurt å lese ja ;)

 

JoachimR: Skulle likt å sett et bilde av magen din, også vil jeg foreslå at du starter med situps og armhevinger istedet for å pine degselv.. Det er nesten garantert bedre for utseendet.

 

Var på fest i en nedlangt barnehage igår, tre gutter i klassen min feiret at de har blitt atten. Var rundt seksti stykker der og det var skikkelig morro =) Men så fikk bestevennina mi astmaanfall, og det var skikkelig jævelig! Heldigvis var det ei jente der som hadde astma selv og visste hva vi skulle gjøre med henne. Ellers måtte vi nesten ringt sykebil elns for forrige gang hu haddde et så kraftig anfall ble hu henta av sykebilen, men det sa hu ikke før idag da.. Og astamedisiner var ikke å få tak i..

Lenke til kommentar
er det slanking på gang eller?

 

isåfall så er det kondisjonstrening og spise sunt og ofte som gjelder.

oppkast metoden, tydeligvis. :roll:

seriøst?

 

:dontgetit:

 

 

oppkastmetoden er jo ikke akkurat det lureste man gjør her i verden.. ødelegger jo forbrenninga helt, og ja man blir tynn men skal man holde seg tynn må man fortsette å kaste opp siden man ikke eier forbrenning, og da kollapser kroppen tilslutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...