kaiern Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Elyas Machera (hvis noen husker han så..) fyller han år i dag. Congrats Yay, grattis til Elyas, selv om jeg ikke har sett han på en goood stund. EDIT: Ja, hvor ble han av? Endret 10. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det er nesten så jeg føler at jeg må quote meg selv. Nok en gang har mamma vekket meg, denne gangen 3 timer tidligere enn igår. Hva er vitsen? Hvilken syk glede har mennesker av å frarøve andre mennesker søvn? Ikke alle legger seg halv 12 om kvelden, hvorfor må alle stå opp halv 11 om morningen? LA MEG BESTEMME MIN EGEN DØGNRYTME, KVINNEMENNESKE! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Elyas Machera (hvis noen husker han så..) fyller han år i dag. Congrats Husker ham og lurer fælt på hvor det ble av han... Hvis dere ser på hans siste poster så er han nok fanget av WoW-syndromet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Elyas Machera (hvis noen husker han så..) fyller han år i dag. Congrats Husker ham og lurer fælt på hvor det ble av han... Hvis dere ser på hans siste poster så er han nok fanget av WoW-syndromet Det forklarer alt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg blir litt sint på godeste JoachimR.Joachim sier:jeg spiste et grovt rundstykke med et helt hardkokt egg, og brakk opp halvparten etterpå Ja ja, det er ikke sundt, og jeg gjør det jo ikke "fast" heller. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, jeg får jo si gratulerer Elyas Machera, selv så kjenner jeg han ikke.. Og har aldri spella wow heller, så da er det klart. Vet noen om man kan få kjøpt uv lys på Ps.data ? Håper jeg ikke blir banna ;( Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg og kameraten til Elyas skal besøke min morfar nå. Kameraten til Elyas er fetteren min (Deuz) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Bor du også der nede i Kvinesdal-Farsund området? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, jeg får jo si gratulerer Elyas Machera, selv så kjenner jeg han ikke..Og har aldri spella wow heller, så da er det klart. Vet noen om man kan få kjøpt uv lys på Ps.data ? Håper jeg ikke blir banna ;( Hørt om å lete?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Bor du også der nede i Kvinesdal-Farsund området? Jam Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Vet noen om man kan få kjøpt uv lys på Ps.data ? Håper jeg ikke blir banna ;( OM du max slapp? www.psdata.no > casemod > lys OoOOOO det var vansklig det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Woohooo!!! Snart simpsons Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det er nesten så jeg føler at jeg må quote meg selv.Nok en gang har mamma vekket meg, denne gangen 3 timer tidligere enn igår. Hva er vitsen? Hvilken syk glede har mennesker av å frarøve andre mennesker søvn? Ikke alle legger seg halv 12 om kvelden, hvorfor må alle stå opp halv 11 om morningen? LA MEG BESTEMME MIN EGEN DØGNRYTME, KVINNEMENNESKE! Lås døra og legg deg att da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det er nesten så jeg føler at jeg må quote meg selv.Nok en gang har mamma vekket meg, denne gangen 3 timer tidligere enn igår. Hva er vitsen? Hvilken syk glede har mennesker av å frarøve andre mennesker søvn? Ikke alle legger seg halv 12 om kvelden, hvorfor må alle stå opp halv 11 om morningen? LA MEG BESTEMME MIN EGEN DØGNRYTME, KVINNEMENNESKE! Kjipt, la meg klokka 6 igår og fattern dro meg opp kl halv 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 La meg 4 og sto opp 11. Er ikke så ille det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg blir litt sint på godeste JoachimR.Joachim sier:jeg spiste et grovt rundstykke med et helt hardkokt egg, og brakk opp halvparten etterpå Jeg tror han begynner og få spiseproblemer EDIT: ble litt feil ;p Endret 10. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg blir litt sint på godeste JoachimR.Joachim sier:jeg spiste et grovt rundstykke med et helt hardkokt egg, og brakk opp halvparten etterpå Har en følelse av at han har litt spiseproblemer Har nok det.. Mulig jeg havner på diakonhjemmet i morgen, legene driver og utreder meg. De vil ta problemet før det blir noe eller ett eller annet.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Nettopp det jeg gjør.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hva og hvor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg