Kenneth Dammyr Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Folkeaksjonen for 28-timers døgn! Tenk at hvis man skulle ha delt opp døgnet i dag. så ville man kanskje valgt et 20timers døgn eller no. Var det ikke en sånn klokke som var delt i 1000 "ting" Lurer på om ikke det var døgnet. Slik at den viste hvor mye klokka var fra 1-1000. hvorav da 1 var 00.01 og 1000 23:59 eller no. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Folkeaksjonen for 28-timers døgn! Helst ikke. Synes nåværende tidsenhet fungerer helt fint. Yay, "Hjemsøkt" begynner snart. Har litt forventninger, men vi får se! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 "Scotty deosn't know" =) Jeg så Eurotrip i stad, fy fanken så genial film! Herlig! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg så Eurotrip i stad, fy fanken så genial film! Herlig! Ja! Spesielt helt i begynnelsen, med det flyet. Synes den "introen" er utrolig morsom! :!: Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Akkurat nå er jeg kvalm og mett. Har spist 5 mega store muffins med sjokolade, og 3 boller med sjokolade inni.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Oooo, TSP er her! Lenge siden sist! Time to go to bed. See ya. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Da var ikke madammen her lenger =\ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Da var ikke madammen her lenger =\ Våkna hu? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Da var ikke madammen her lenger =\ Våkna hu? Hun har dratt hjem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 "Scotty deosn't know" =) Jeg så Eurotrip i stad, fy fanken så genial film! Herlig! Jeg tror ikke den filmen inneholder et genialt øyeblikk, eller fyller et eneste kriteriet som må fylles for å kunne klassifiseres som genial. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 eneste bra med eurotrip er begynnelsen. måtte le litt de første ti minutta, men så døde den jo helt ut.. arti å se kristin kreuk spille litt dirty! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det like før jeg sovner i stolen min... Går og legger jeg meg! Natta. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hm, nå har jeg akkurat blitt bedt på fest til en jeg absolutt ikke kjenner, jeg vet bare hvem han er. Det beste med hele greia var at det var faren hans som sa jeg skulle komme, han mente at sønnen hans og jeg var like gamle. Noe vi absolutt ikke er... Rare greier... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Hm, nå har jeg akkurat blitt bedt på fest til en jeg absolutt ikke kjenner, jeg vet bare hvem han er. Det beste med hele greia var at det var faren hans som sa jeg skulle komme, han mente at sønnen hans og jeg var like gamle. Noe vi absolutt ikke er... Rare greier... Faren vil ha deg. Si du er opptatt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 faren er flau over sønnen som ikke får noe damer til og komme på fest? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Faren vil ha deg. Si du er opptatt! Smart! Han (faren) dumpet ned ved siden av meg på bussen når jeg skulle hjem nå, han var nok litt små full, for det første han sa var: "Neimen, her sitter det en pen jente." Så satte han seg ned og snakket litt, jeg måtte plinge for han når han skulle av, og det var da han begynte å snakke om at jeg skulle være med på fest... Men faren var en skikkelig lekkerbisk han, så jeg vet ikke om jeg kan motstå han Edit: @phax: Mulig, mulig... Endret 10. april 2005 av Eline Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 faren er flau over sønnen som ikke får noe damer til og komme på fest? :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Nå køyer jeg. Adios, boys and girls. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Nå køyer jeg. Adios, boys and girls. tenkte samme tanken.. straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg