Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Nå kvelder jeg, helt utkjørt.. og må gå med VG i morgen så..

Finaly, money! ;P

Er du en av de idiotene som ringer på døra klokka halv seks søndag morgen og sier "HÆI, vil du kjøpe VG?!!" ??

Ikke faen om jeg vil kjøpe norges største drittavis, spesielt ikke på en søndag morgen.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du en av de idiotene som ringer på døre klokka halv seks søndag morgen og sier "HÆI, vil du kjøpe VG?!!" ??

jæi var en sånn en før

gugge dritt kjedelig var det, tjente sirka 30 kroner hvær gang

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=403205

 

Jeg driter meg ut! Mange som var i søppel for 18mnd siden vil nok huske da jeg hadde kjøpt et nytt kamera som kunne ta opp videoer ;)

Lenke til kommentar
ganske kjekt med de som går rundt å selger dagbladet og vg på søndagene synes nå jeg.. men de pleier jo ikke komme før i 11 tia da.. og visst jeg ikke er i form for noen avis så er det jo bare drite i og åpne.

Hos meg kommer de tidlig. Ekstremt tidlig. Og jeg skvetter opp fra senga når de ringer på. Ikke skal de ringe en gang, nei da! Her skal det ringes helt til jeg klarer å dra meg selv ut av senga og bort til døra for å vise mine hårete legger (har ikke rukket å kle på meg, vet du) og komme med et digert raseriutbrudd.

Å, som jeg hater sånne folk. :p

Lenke til kommentar

Jeg har solgt BA og dagbladet på søndager.. ca70kr i inntekter ifra BA.. ca 70kr i inntekter i tips =) Det gjelder å gjøre seg godt likt og yte litt ekstra.

 

Jeg fikk ofte flere hundre kroner i tips til julen og når jeg sa at jeg sluttet så fikk jeg 400kr ekstra den turen

 

Jeg klipte logene på avisene og la dem igjen på dørmatta til de som ikke var hjemme og det setter de pris på. Kundene altså

Lenke til kommentar

Æsj, jeg har så fuvket døgnrytme at jeg aldri kommer til å bli normal igjen. Tror jeg skal prøve å legge meg nå, sette på noe god-musikk, og se om jeg sovner. Så må jeg ringe farmor i morgen, og høre om hun har lyst å gi meg flybillettet i gave til 18-års dagen, sånn at jeg kommer meg på konsert. Jeg må også øve til geografi-prøve i morgen, og ta igjen all den tapte søvnen. Faen, jeg har ikke tid til dette, døgnet skulle vært lenger enn 24 timer.

Lenke til kommentar
Æsj, jeg har så fuvket døgnrytme at jeg aldri kommer til å bli normal igjen. Tror jeg skal prøve å legge meg nå, sette på noe god-musikk, og se om jeg sovner. Så må jeg ringe farmor i morgen, og høre om hun har lyst å gi meg flybillettet i gave til 18-års dagen, sånn at jeg kommer meg på konsert. Jeg må også øve til geografi-prøve i morgen, og ta igjen all den tapte søvnen. Faen, jeg har ikke tid til dette, døgnet skulle vært lenger enn 24 timer.

Ditto. Eller...livet er for kort..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...