Arctic Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Kast henne til hundene Fy da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Kast henne til hundene Eller til furriene? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 omg2k! Sjekk ut posten om Jonas i søppel a, snakker om uthenging! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Kast henne til hundene Eller til furriene? LOL! Dette var nesten gullkorn Endret 27. desember 2003 av Pycnopodia Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kaster meg inn i diskusjon jeg Hva diskuterer dere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kaster meg inn i diskusjon jeg Hva diskuterer dere? Alt og ingenting Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Mest ingenting. Men håper du har godt tid...for du har 460 sider å lese Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Sjekk ut Jonas posten, og forkynn din mening om saken! Altså, her i SO3 er det aldri noen faste diskusjoner, her er det chat for alle penga Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Denne hunden kommer til å drepe furriene eller ka de nå er hvis de får det. ehh ja... Gleder meg til nyttårsaften. skal opp til en kompis og ha koselig midag så drikke og feste. Skyte rakketer osv... skal kjøpe sånne småe 100 hylere for 35kr og masse batterier. Er ikke noe kult å bruke 2-300kr på en enkelt stor rakett så sitter du igjen med nothing. I år skal eg skyte opp til eg verker på fingrene pga lighteren. Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Alså jeg blir litt provosert av slike folk som må ødelegge atmosværen her inne. Om folk ikke liker andre eller mener folk har gjort noe galt trykker man på raporter og skriver et notat til en moddis. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Word. Ord. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Alså jeg blir litt provosert av slike folk som må ødelegge atmosværen her inne. Om folk ikke liker andre eller mener folk har gjort noe galt trykker man på raporter og skriver et notat til en moddis. Kapisch. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Denne hunden kommer til å drepe furriene eller ka de nå er hvis de får det. ehh ja... Gleder meg til nyttårsaften. skal opp til en kompis og ha koselig midag så drikke og feste. Skyte rakketer osv... skal kjøpe sånne småe 100 hylere for 35kr og masse batterier. Er ikke noe kult å bruke 2-300kr på en enkelt stor rakett så sitter du igjen med nothing. I år skal eg skyte opp til eg verker på fingrene pga lighteren. Jepp gleder meg jeg og. vet ikke om jeg gidder å kjøpe mye raketter og slikt...jeg får se. Men har spekulert på å ta hun damen jeg nevnte tidligere ut på middag, for så å dra opp på fest hos meg. Vi tenkte vi skulle holde en liten nyttårsfest...jeg og 2 andre som leier hus. Men ingenting avgjort enda. Har også tilbud om å dra på 2-3 andre fester, så får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Aaa, nyttårsaften - dagen jeg blir ennå mer barnslig enn jeg allerede er (om mulig) Jeg og fyrverkeri er match i himmelen. Skal også prøve å holde meg unna raketter i år. Dessuten er naboene bortreist, så hva er vitsen hvis ikke de ser...? Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Aaa, nyttårsaften - dagen jeg blir ennå mer barnslig enn jeg allerede er (om mulig) Jeg og fyrverkeri er match i himmelen. Skal også prøve å holde meg unna raketter i år. Dessuten er naboene bortreist, så hva er vitsen hvis ikke de ser...? Ja for det er jo gjerne 1 km til de neste naboene hi hi hi Neida jeg har bestandig vært vill etter å skyte opp raketter, men i fjor var det så satans kaldt på nyttårsaften at det ikke frister å stå der ute å fryse ræva av seg. Men elsker kruttlukta...mmmmm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Eg skal skyte rakketer om eg så får frost skader. Me/fyrverkeri=sant. Edit: eg kommer jo ikke til å skjenne det anyways siden eg skal være full. Endret 27. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Har medisin til naboene laaaangt unna jeg da. Fyrer opp en nødrakett i år som i fjor. Fra det ene til det andre... nå sitter jeg og hører på Chet Atkins og ser på bilder av Eva Mendes. Hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg