Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne hunden kommer til å drepe furriene eller ka de nå er hvis de får det.

 

:ermm: ehh ja...

 

Gleder meg til nyttårsaften. :thumbs: skal opp til en kompis og ha koselig midag så drikke og feste. Skyte rakketer osv... skal kjøpe sånne småe 100 hylere for 35kr og masse batterier. Er ikke noe kult å bruke 2-300kr på en enkelt stor rakett så sitter du igjen med nothing. I år skal eg skyte opp til eg verker på fingrene pga lighteren.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Denne hunden kommer til å drepe furriene eller ka de nå er hvis de får det.

 

:ermm: ehh ja...

 

Gleder meg til nyttårsaften. :thumbs: skal opp til en kompis og ha koselig midag så drikke og feste. Skyte rakketer osv... skal kjøpe sånne småe 100 hylere for 35kr og masse batterier. Er ikke noe kult å bruke 2-300kr på en enkelt stor rakett så sitter du igjen med nothing. I år skal eg skyte opp til eg verker på fingrene pga lighteren.

Jepp gleder meg jeg og. vet ikke om jeg gidder å kjøpe mye raketter og slikt...jeg får se. Men har spekulert på å ta hun damen jeg nevnte tidligere ut på middag, for så å dra opp på fest hos meg. Vi tenkte vi skulle holde en liten nyttårsfest...jeg og 2 andre som leier hus. Men ingenting avgjort enda. Har også tilbud om å dra på 2-3 andre fester, så får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Aaa, nyttårsaften - dagen jeg blir ennå mer barnslig enn jeg allerede er :w00t: (om mulig) Jeg og fyrverkeri er match i himmelen. Skal også prøve å holde meg unna raketter i år. Dessuten er naboene bortreist, så hva er vitsen hvis ikke de ser...? :innocent:

Ja for det er jo gjerne 1 km til de neste naboene :p hi hi hi

 

Neida jeg har bestandig vært vill etter å skyte opp raketter, men i fjor var det så satans kaldt på nyttårsaften at det ikke frister å stå der ute å fryse ræva av seg.

 

Men elsker kruttlukta...mmmmm :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...