Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LoL @ haltan som fryser. Er det bare meg som sitter foran pc'n i stummende mørke? Det er bare skjermen som lyser opp rommet her.

Da mener eg ikke bare nå men til vanlig.

Sånn pleier det ikke være her. Her er det stor lampe i taket på rommet mitt, og pc-skjermen i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Wabby din alkis. Ta eg øl for meg. *grin*

Det skal jeg kammerat :D

Har ikke vært en dag uten pilse siden helga.... Men man, tir og ons har bare vært en eller to pils da... Har vært tomt i kjøleskapet med melk og brus så da har jeg ikke orka å gå i butikken, men pils har jeg alltid her :D

Lenke til kommentar

Go aften go aften!

Må innom på en nattrunde. Selvfølgelig skjer det ikke en dritt her nå, så jeg skal bare skjekke et par tråder før jeg flyr videre. Skal forresten legge ut noen bra bilder av dere vet hvem i babetråden snart. Må bare finne de i fullsize først.

Lenke til kommentar

Hmmm litt kult i dag. Var på cognac-smaking i dag. Det var ganske gøy, fikk smake mye god cognac, bare dumt at jeg skulle på jobb etterpå. Ellers hadde jeg sett for meg en heller fuktig tur ut i dag. Men synes det er ganske trist for tida. Skal jobbe 14 dager i stek, så mandag om nesten 2 uker går jeg av turnusen og har litt fri igjen. Så stikker dama mi hjem til australia om 14 dager...og det er bare CA 59 % sjanse for at hun får ett år til med arbeidstillatelse. grrrrr

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...