Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, jeg er lat. Latskapsdyrker, faktisk. SnowDOG_: det ekke gøy å fryse... (( zed t3h niss00r! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syns selv at det er bedre å fryse enn å svette vekk (altså altfor varmt) Eg må finne noe å gjøre på enn bare sitter foran pc'n og tv'n. Kanskje eg skal rydde rommet imorgen? Eg trenger alvorlig rydde rommet mitt. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syns selv at det er bedre å fryse enn å svette vekk (altså altfor varmt)Eg må finne noe å gjøre på enn bare sitter foran pc'n og tv'n. Kanskje eg skal rydde rommet imorgen? Eg trenger alvorlig rydde rommet mitt. Ditto! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 LoL @ haltan som fryser. Er det bare meg som sitter foran pc'n i stummende mørke? Det er bare skjermen som lyser opp rommet her. Da mener eg ikke bare nå men til vanlig. Sånn pleier det ikke være her. Her er det stor lampe i taket på rommet mitt, og pc-skjermen i tillegg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ny avatar i størrelse 80*80. Må si meg fornøyd )) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mhm, var godt å komme hjem ! Rett i kjøla og hente en pils Pfffssst ! Blir snart henta og da er det ned på pøbben mhm... skal bli kos... Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vansklig å skjønne :blæh: Men :thumbsup: for design Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk. Fornøyd jeg. Nå burde jeg legge meg snart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Wabby din alkis. Ta eg øl for meg. *grin* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Wabby din alkis. Ta eg øl for meg. *grin* Det skal jeg kammerat Har ikke vært en dag uten pilse siden helga.... Men man, tir og ons har bare vært en eller to pils da... Har vært tomt i kjøleskapet med melk og brus så da har jeg ikke orka å gå i butikken, men pils har jeg alltid her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå er jeg trøtt og sulten. Men mest sulten egentlig. Har lyst på noe godt nå, men vet ikke hva. Forslag? Må kunne lages fort og være godt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det bare meg eller klikket det for forumet en stund? Anyways Hmmm klikket for HW.no inatt også? I flere timer var hw.no utilgjengelig. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det bare meg eller klikket det for forumet en stund? Anyways Hmmm klikket for HW.no inatt også? I flere timer var hw.no utilgjengelig. Jeg trur at jeg nesten kan si det slik.... "Kom det som en bombe ?" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Go aften go aften! Må innom på en nattrunde. Selvfølgelig skjer det ikke en dritt her nå, så jeg skal bare skjekke et par tråder før jeg flyr videre. Skal forresten legge ut noen bra bilder av dere vet hvem i babetråden snart. Må bare finne de i fullsize først. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Go' aften og go' natt Trur jeg tar kvelden jeg og snart... Nye bilder på Babethread hadde ikke vært dumt... Trenger ny fantasi for min lille ThorAdolf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 OMG. Holder meg langt unna babethread'n. Tror eg bare slåt av pc'n kjapt før det er for sent. God natt folkens. Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmmm litt kult i dag. Var på cognac-smaking i dag. Det var ganske gøy, fikk smake mye god cognac, bare dumt at jeg skulle på jobb etterpå. Ellers hadde jeg sett for meg en heller fuktig tur ut i dag. Men synes det er ganske trist for tida. Skal jobbe 14 dager i stek, så mandag om nesten 2 uker går jeg av turnusen og har litt fri igjen. Så stikker dama mi hjem til australia om 14 dager...og det er bare CA 59 % sjanse for at hun får ett år til med arbeidstillatelse. grrrrr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er synd det term. Måkke jobbe så mye. Du sliter deg ut man. Anyways fant ut at det er for sent til å legge seg. Skal jo til aetat idag så eg er heller oppe og turer bort kl.09 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ok nå går eg og legger meg. Er GRUMPY som pokker pga trøtthet. Må tilbake enten imorgen eller på¨mandag. Blir seff på mandag. ARGGH! sove nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg