CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 "amotorsaken"? Martin (sjefen i hw.no) ansatte torstein i amotor. Torstein fikk alle medarbeiderne sparket inkl han som var redaktør og som hadde startet siden. Siden ble etterpå lagt død siden torstein også måtte trekke seg. Han trakk seg vell pga meg og kebabgud som absolutt ville ha denne saken ut i søkelyset ,men begge fikk permban.. permban var for meg noen mnd =P Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Hehe, jeg skjønner. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 *fritt for å joine #hw.no først* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) -20 er undervektig.20 til 25 er normalt 25-30 er litt overvektig 30+ er ekstrem fedme. Kanskje litt sent og si dette, men for no pisspreik. Så jeg har vært ekstermt fet jeg da, jaggu. I følge min doktor var jeg litt overvektig, that's it. Til info veide jeg 112, og er 172/173... Ligger i slekta og være litt overvektig. Men veier 95 nå da Den tabellen stemmer absolutt. Jeg går til jevnlig legesjekker både her i Norge og hos en god amerikansk lege. Begge er ihvertfall enig om den tabellen. Har pleid å ligge rundt BMI 18 jeg. Men hva hjelper det egentlig om den tabellen sier du er undervektig? Ingenting, ihvertfall ikke om maven er stor. Endret 9. april 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Nå har jeg sett Cube zero, var en kul film det. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Side 4600 jo. Rart ingen har nevnt det. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Side 4600 jo. Rart ingen har nevnt det. hah! jeg fikk første post! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Den tabellen stemmer absolutt. Jeg går til jevnlig legesjekker både her i Norge og hos en god amerikansk lege. Begge er ihvertfall enig om den tabellen. Har pleid å ligge rundt BMI 18 jeg. Men hva hjelper det egentlig om den tabellen sier du er undervektig? Ingenting, ihvertfall ikke om maven er stor. Den tabellen stemmer ikke for alle. Jeg veide lenge 61 og var 180.. Nå veier jeg 75 og er 180. Vil ikke si at jeg er overvektig.. Kjenner mange som har 31 i BMI ,men disse er bare kraftige og ikke overvektige. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Spillmagasinet på TG (reprise)! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Side 4600 jo. Rart ingen har nevnt det. Det må vi feire pølsefest hoss en admin Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Den tabellen stemmer absolutt. Jeg går til jevnlig legesjekker både her i Norge og hos en god amerikansk lege. Begge er ihvertfall enig om den tabellen. Har pleid å ligge rundt BMI 18 jeg. Men hva hjelper det egentlig om den tabellen sier du er undervektig? Ingenting, ihvertfall ikke om maven er stor. Den tabellen stemmer ikke for alle. Jeg veide lenge 61 og var 180.. Nå veier jeg 75 og er 180. Vil ikke si at jeg er overvektig.. Kjenner mange som har 31 i BMI ,men disse er bare kraftige og ikke overvektige. Pappa har omtrent samme "personalia" av vekt og høyde som deg. Han fikk beskjed av legen om at ryggen ikke ville klare å bære det liksom.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 I følge verdens helseorganisasjon Below 18.5 Underweight 20-25 Normal 25.0 - 29.9 Overweight 30.0 and above Obese Above 40 Very obese (http://www.euro.who.int/nutrition/20030507_1) Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Side 4600 jo. Rart ingen har nevnt det. Det må vi feire pølsefest hoss en admin Eller hva med party på server rommet til HW? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 En god kamerat av meg ligger skyhøyt på den skalaen. Han har kanskje litt mer enn gjennomsnittet å bære på, men feit vil jeg ikke kalle han. Masse muskler og kraftig beinbygging derimot, det har han nok av (fyren har aldri brukket noe som helst, men pokker så masse drit som har skjedd med han). Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) *Siiiiiiiip*, fikk svar nummer 92001. Endret 9. april 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Pappa har omtrent samme "personalia" av vekt og høyde som deg. Han fikk beskjed av legen om at ryggen ikke ville klare å bære det liksom.. Det er greit.. Men hva med proffboksere? De veier godt over 100kg.. og er fortsatt 180-190. Så de har store problemer med ryggen? Tror du på alt du leser Joachim? Er det derfor du har sagt så mye rart? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Helløw folkens!Ny jente, nytt forum!Håper dere tar meg vel i mot! Viss ikke kommer Hanne:) å tar dere ASL? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Pappa har omtrent samme "personalia" av vekt og høyde som deg. Han fikk beskjed av legen om at ryggen ikke ville klare å bære det liksom.. Det er greit.. Men hva med proffboksere? De veier godt over 100kg.. og er fortsatt 180-190. Så de har store problemer med ryggen? Tror du på alt du leser Joachim? Er det derfor du har sagt så mye rart? OK, det er kanskje overdrevet det med pappa, men det kunne visst bli slik, sa legen. Derfor ble det en kraftig diet, syv kilo ned, og alle fornøyde. CFD, jeg tror faktisk på WHO på sånne ting. Ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 OK, det er kanskje overdrevet det med pappa, men det kunne visst bli slik, sa legen. Derfor ble det en kraftig diet, syv kilo ned, og alle fornøyde. CFD, jeg tror faktisk på WHO på sånne ting. Ja, det gjør jeg. Litt overdrevet var det nok. Men hvis du ikke har muskler og bare har fett så tåler ikke ryggen så mye ,men hvis man har magemuskler til å støtte opp om ryggen så kan man veie omtrent hva som helst før noe tar skade. Dette har ikke Who tatt hensyn til når du har utarbeidet denne. Selv så anser jeg megselv som i relativt god form. Løper 3000m under 12min.. Men jeg merker det i ryggen når jeg tar på meg 80-100kg og skal løfte det opp. (kun på treningsstudio ellers så kunne jeg ha skadet meg) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Helløw folkens!Ny jente, nytt forum!Håper dere tar meg vel i mot! Viss ikke kommer Hanne:) å tar dere ASL? (Men seriøst! Svar da Vero_NiCa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg