Ram's Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Hva er mark? Det er mini"slange" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Er du sammen med CreatureCanis enda forresten? Faktisk ja... litt humper her og der ,men vi storkoser oss for tiden. Men er du med på å møte meg i bergen? Tør du? =P Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Hva er mark? Det er mini"slange" Som lever i jorden. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Omg! Busty-Goophy @ night. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor fikk du ferie? For å si det slik så var det endel personer som ikke liker meg. Det var endel bråk rundt amotorsaken.. Jeg var bannet i noen mnd også fikk jeg en person med adminkonto til å unbanne meg. Hw.no merket ikke at jeg var unbannet før tidlig i vår. Sikkerheten på forumet her er tydelig ikke så veldig god Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Er du sammen med CreatureCanis enda forresten? Faktisk ja... litt humper her og der ,men vi storkoser oss for tiden. Men er du med på å møte meg i bergen? Tør du? =P NICE! Vart en god stund nå da. 1år? Hmm så var det dette med å treffe folk da. Edit: Nå er eg lei av å brenne DVD'r. *tar en pause* Endret 9. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Er du sammen med CreatureCanis enda forresten? Faktisk ja... litt humper her og der ,men vi storkoser oss for tiden. Men er du med på å møte meg i bergen? Tør du? =P NICE! Vart en god stund nå da. 1år? Hmm så var det dette med å treffe folk da. Edit: Nå er eg lei av å brenne DVD'r. *tar en pause* hehe. du kan ta det med ro... cfd er bare søt han Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Nå er eg lei av å brenne DVD'r. *tar en pause* Spiller disken på siste vers? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Mario.. Jeg er helt harmløs.. Du kan spørre Kennethdammyr og lufen siden vi fant tonen på TG05. Jeg stammer også litt så uansett hva folk sliter med (du sliter vell bare med å skaffe damer?=P) så dømmer ikke jeg folk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Nå er eg lei av å brenne DVD'r. *tar en pause* Spiller disken på siste vers? Nei de var bare fylt opp og eg hadde ikke giddet å brenne ut før idag. Brent ca12 plater nå. dvdr backup og sånt. Edit: Er ikke redd er bare sjenert. Eg sliter med å knuse isen.....og etter at eg knuser isen sliter eg med å holde meg igjen og beherske meg. Edit: Nå fortjener vofsen en tur ut. brb/bbl. Endret 9. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 er det no sjekking på gang her nå? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 er det no sjekking på gang her nå? Ka da? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 er det no sjekking på gang her nå? Ka da? Dø. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 *radionoise* May i have your attention please? May i have your attention please? *radionoise* Kan alle fra SO3 tråden komme inn på Undernet irc nettverket og joine #hw.no? Takk. *radionoise* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor fikk du ferie? For å si det slik så var det endel personer som ikke liker meg. Det var endel bråk rundt amotorsaken.. Jeg var bannet i noen mnd også fikk jeg en person med adminkonto til å unbanne meg. Hw.no merket ikke at jeg var unbannet før tidlig i vår. Sikkerheten på forumet her er tydelig ikke så veldig god "amotorsaken"? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Edit: Er ikke redd er bare sjenert. Eg sliter med å knuse isen.....og etter at eg knuser isen sliter eg med å holde meg igjen og beherske meg. Edit: Nå fortjener vofsen en tur ut. brb/bbl. seff! Vi sjekker opp alle damene her! Hvem kan vell motstå meg? =P Jeg er ikke vanskelig å prate med.. er du en av dem som snakker for mye når man først har smeltet isen? Da er vi nok 2 Jeg tror ikke vi er så forskjellige og har også lyst å møte deg. Ja.. jeg har lyst å møte Snowdog aka mario.. har jo tross alt hengt på det samme forumet og bodd i det samme området i årevis Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Palmen min er uttørket! jeg visste det var en grunn til at den har begynt å visne! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 oh noes!! dakar yuccapalme Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 -20 er undervektig.20 til 25 er normalt 25-30 er litt overvektig 30+ er ekstrem fedme. Kanskje litt sent og si dette, men for no pisspreik. Så jeg har vært ekstermt fet jeg da, jaggu. I følge min doktor var jeg litt overvektig, that's it. Til info veide jeg 112, og er 172/173... Ligger i slekta og være litt overvektig. Men veier 95 nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg