Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått en PM ifra denne jenten! Jeg må bare si at hu er sjukt fin!

Har også fått henne på MSN og fått kledd av henne allerede! Send meg PM så skal jeg sende bildene jeg har tatt med printscreen!

 

Her kan dere se reaksjonen min når jeg så de ubersexy bildet!:

Bakoversveis.jpg

 

Prøvere dere å kødde med meg å ta dama mi så får dere med meg å gjøre! Jeg har hacket forumet her og har adressen deres!

overarm.jpg

 

THIS IS MY WOMAN! And dont mess with me!

 

 

OK.. jeg skal gi meg nå =) Beklager hvis noen tok seg nær av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

Æsjjjj, wannabe muskler :yucky::yucky:

Alle disse bildene jeg har lagt opp er tatt for ca 2år siden. Jeg er ikke så veldig sterk nå og ikke så veldig sterk på det bildet. Tok 25 i enhåndscurl , 75 i benk og mark husker jeg ikke.. Men nå er jo alt dette ment på kødd da. Bare se på datoen på bildet ;)

Lenke til kommentar
Alle disse bildene jeg har lagt opp er tatt for ca 2år siden. Jeg er ikke så veldig sterk nå og ikke så veldig sterk på det bildet. Tok 25 i enhåndscurl , 75 i benk og mark husker jeg ikke.. Men nå er jo alt dette ment på kødd da. Bare se på datoen på bildet ;)

En venn av vennen min klarte 180kg i benk og han er 16 år :cry:

Lenke til kommentar
Alle disse bildene jeg har lagt opp er tatt for ca 2år siden. Jeg er ikke så veldig sterk nå og ikke så veldig sterk på det bildet. Tok 25 i enhåndscurl , 75 i benk og mark husker jeg ikke..  Men nå er jo alt dette ment på kødd da.  Bare se på datoen på bildet ;)

En venn av vennen min klarte 180kg i benk og han er 16 år :cry:

Skryte, skryte?

Lenke til kommentar

Det er _så_ bullshit!

 

Har en kamerat som er så sinnsykt sterk at det er ikke måte på. Han ser ut som han har bola hele seg, men det er rene muskler. Han tar drøyt 100 i løsbenk og er 18. Særlig om en 16

åring tar 180. Ikke engang i fastbenk ass.

 

argh!

 

EDIT: Lørdag kvel og her sitter jeg... :hmm: Ikke bra. *finne på noe å gjøre*

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Det er mange som er veldig sterke og snowdog (som leser her.. din filthy bitch!) tar mye i benken ,men å teste styrke i benk er noe tull. Det mest relevante er egentlig hvor mye man klarer i mark.

 

Jeg går ikke på å være macho ,men heller på å være søt og spinkel :p

Trenger det ikke siden jeg har dame og vi er fornøyde sammen ;)

Lenke til kommentar
Det er _så_ bullshit!

 

Har en kamerat som er så sinnsykt sterk at det er ikke måte på. Han ser ut som han har bola hele seg, men det er rene muskler. Han tar drøyt 100 i løsbenk og er 18. Særlig om en 16

åring tar 180. Ikke engang i fastbenk ass.

 

argh!

Kom til langhus(i akershus) engang så kan han nok bevise det ;)

Det er IKKE bullshit.

Lenke til kommentar
Det er _så_ bullshit!

 

Har en kamerat som er så sinnsykt sterk at det er ikke måte på. Han ser ut som han har bola hele seg, men det er rene muskler. Han tar drøyt 100 i løsbenk og er 18. Særlig om en 16

åring tar 180. Ikke engang i fastbenk ass.

 

argh!

Kom til langhus(i akershus) engang så kan han nok bevise det ;)

Det er IKKE bullshit.

Da heter jeg peder dalen.

 

Edit: edderkoppsansen heller litt mot ''slå-ned-ramma_2pac-med-balltre'' siden.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
Det er mange som er veldig sterke og snowdog (som leser her.. din filthy bitch!) tar mye i benken ,men å teste styrke i benk er noe tull. Det mest relevante er egentlig hvor mye man klarer i mark.

 

Jeg går ikke på å være macho ,men heller på å være søt og spinkel :p

Trenger det ikke siden jeg har dame og vi er fornøyde sammen ;)

:p

 

Er du sammen med CreatureCanis enda forresten? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...