Carl M Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er, som sagt, mellom 183 og 185 cm høy. nokså mager mao. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er, som sagt, mellom 183 og 185 cm høy. Da er du SYKELIG tynn, du kan umulig ha en mage som "eeeseeer" ut når du ikke veier mer enn 60 kilo.. har du spiseforstyrrelser? Ditto. Jeg er en 185-186 og veier 70kg og er tynn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 *snipp* Hihi, fjortis Bastard! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 kan jo bare være fett og ingen muskler.. han er sikkert tynn, men utrent sånn at kroppen blir dvask.. da henger magen selv om man er tynn ellers. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg trener jeg... Har satt opp treniongsprogrammet ytterligere nå når jeg oppdaget maven min... Spille tennis en gang i uken, og jogge mandag, tirsdag, torsdag og fredag.. Og ikke spise mer enn nødvendig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hihi, fjortis Bastard! *tafse på* Lurer på jeg skal se en ep. med sopranos mens jeg venter. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Tror avas_2 har misforstått litt jeg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=397339&st=20 Endret 9. april 2005 av robB Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg trener jeg... Har satt opp treniongsprogrammet ytterligere nå når jeg oppdaget maven min... Spille tennis en gang i uken, og jogge mandag, tirsdag, torsdag og fredag.. Og ikke spise mer enn nødvendig.. Du er syk. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5. Jeg er vel ikke så alt for tynn jeg..? Mål din BMI her. EDIT: Skrev feil BMI. Endret 9. april 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg trener jeg... Har satt opp treniongsprogrammet ytterligere nå når jeg oppdaget maven min... Spille tennis en gang i uken, og jogge mandag, tirsdag, torsdag og fredag.. Og ikke spise mer enn nødvendig.. Du er syk. Min BMI- 24.2 .. Jeg som trodde jeg var litt overvektig a gitt ;P Joachim, la oss si du er 184, og du veier 59kg, da blir din BMI ikke mer en 17,4 og med tanke på at du trener mye. Jeg begynner og bli litt engstlig for at du kan utvikle en slags form for spiseforstyrrelse Endret 9. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5.Jeg er vel ikke så alt for tynn jeg..? Mål din BMI her. EDIT: Skrev feil BMI. Er ikke alt under tyve "bra"? Jeg husker ikke helt min, men både norsk og amerikansk lege har målt det. Vel, jeg er undervektig, men helvete heller, hva hjelper det at det står på en legerapport om min helsetilstand når maven eser? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du kan godt få bevise den "esende" magen med et bilde for min del, jeg har VELDIG vanskligheter med og tro at du kan ha en mage i hele tatt.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 -20 er undervektig. 20 til 25 er normalt 25-30 er litt overvektig 30+ er ekstrem fedme. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 egentlig skulle jeg være tynn, joa jeg har vært det. Jeg har minimalt med fett på kroppen men musklene utgjør størrelesen min, 181høy og 68kg. før var det 180høy og 57kg trent mye vet dere Men joachim, ikke dropp maten din. Viktig med mat! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5.Jeg er vel ikke så alt for tynn jeg..? Mål din BMI her. EDIT: Skrev feil BMI. Er ikke alt under tyve "bra"? Jeg husker ikke helt min, men både norsk og amerikansk lege har målt det. Vel, jeg er undervektig, men helvete heller, hva hjelper det at det står på en legerapport om min helsetilstand når maven eser? Briller? Du har nå iallefall bmi godt under det som i de fleste tilfeller blir regnet som usunt. Ikke spis mindre iallefall. Tror jeg ligger rundt 24 ellerno(har ikke heil peil på vekta), har imo litt for mye "isolasjon" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvor mye er årsavgift på bil? Er ikke det det samme som veiavgift ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5.Jeg er vel ikke så alt for tynn jeg..? Mål din BMI her. EDIT: Skrev feil BMI. Er ikke alt under tyve "bra"? Jeg husker ikke helt min, men både norsk og amerikansk lege har målt det. Vel, jeg er undervektig, men helvete heller, hva hjelper det at det står på en legerapport om min helsetilstand når maven eser? Briller? Du har nå iallefall bmi godt under det som i de fleste tilfeller blir regnet som usunt. Ikke spis mindre iallefall. Tror jeg ligger rundt 24 ellerno(har ikke heil peil på vekta), har imo litt for mye "isolasjon" Hvis du mener meg, så er det ikke så mye under 20... Og hvis du mener JoachimR så er jeg enig. Spis mer! Men det er jo ditt valg. @ Dr.X: Det kommer an på bilen (hvis jeg husker rett). Endret 9. april 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kommer helt ann på bilen. En ferrari er f.eks mye dyrere en en granada.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kommer helt ann på bilen. En ferrari er f.eks mye dyrere en en granada.. Peugeot 306 XSI 2.0L 110 HK..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ikke vet jeg. Spør på amotor-delen og se om du kan finne noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg