Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trener jeg... Har satt opp treniongsprogrammet ytterligere nå når jeg oppdaget maven min... Spille tennis en gang i uken, og jogge mandag, tirsdag, torsdag og fredag.. Og ikke spise mer enn nødvendig..

Du er syk.

:yes::ermm:

Min BMI- 24.2 :w00t: .. Jeg som trodde jeg var litt overvektig a gitt ;P

Joachim, la oss si du er 184, og du veier 59kg, da blir din BMI ikke mer en 17,4 og med tanke på at du trener mye. Jeg begynner og bli litt engstlig for at du kan utvikle en slags form for spiseforstyrrelse :(

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5.

Jeg er vel ikke så alt for tynn jeg..? :dontgetit:

Mål din BMI her.

EDIT: Skrev feil BMI. :p

Er ikke alt under tyve "bra"?

Jeg husker ikke helt min, men både norsk og amerikansk lege har målt det. Vel, jeg er undervektig, men helvete heller, hva hjelper det at det står på en legerapport om min helsetilstand når maven eser?

Lenke til kommentar
Er 171 høy og veier 54kg (og det har jeg veid i noen år også) og BMI som er på 18,5.

Mål din BMI her.

Jeg husker ikke helt min, men både norsk og amerikansk lege har målt det. Vel, jeg er undervektig, men helvete heller, hva hjelper det at det står på en legerapport om min helsetilstand når maven eser?

Briller?

Du har nå iallefall bmi godt under det som i de fleste tilfeller blir regnet som usunt.

Ikke spis mindre iallefall.

Tror jeg ligger rundt 24 ellerno(har ikke heil peil på vekta), har imo litt for mye "isolasjon" :p

Lenke til kommentar

Mål din BMI her.

Briller?

Du har nå iallefall bmi godt under det som i de fleste tilfeller blir regnet som usunt.

Ikke spis mindre iallefall.

Tror jeg ligger rundt 24 ellerno(har ikke heil peil på vekta), har imo litt for mye "isolasjon" :p

Hvis du mener meg, så er det ikke så mye under 20...

Og hvis du mener JoachimR så er jeg enig. Spis mer! Men det er jo ditt valg.

@ Dr.X: Det kommer an på bilen (hvis jeg husker rett).

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...