Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe. Vel det startet i sommer da. Vi startet å være mye sammen gjennom hele sommeren, og det ble en del flørting å hele pakka. Siden vi har kjent hverandre siden ungdomsskolen så gikk ting litt tregt. Men så dro hun på folkehøyskole,(i en alder av 22???) men anyway så møttes vi tidligere i dag etter å ha sendt masse meldinger å ringt hverandre i løpet av julen...og hadde det topp...før jeg måtte på jobb.

Så hun skal komme innom etter at hun er ferdig med å drikke ute :)

Lenke til kommentar

Vel på ungdomsskolen var hun ikke den som stakk seg spesielt ut, da var hun bare en venn. Men har spesielt lagt merke til henne de 2 siste årene, da hun startet å gå i mer utringede topper etc. Men liksom hele pakka er utrolig bra siden personligheten hennes er sykt bra. Skal prøve å ta et bilde av henne de nærmeste dagene. *har ikke kameraet med meg på jobb :(*

Lenke til kommentar

Hehe skal nok klare å diske opp litt færskt kvinnekjøtt til dere. Jeg har spurt henne om hun vil stille opp til nudeshots for kameraet mitt. Jeg må jo teste det ut...jeg fikk vel egentlig hverken ja eller nei...så da fortsetter jeg å pushe :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...