Arctic Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Tror jeg trenger litt hjelp her til å skjønne hva denne tråden egentlig handler om... virker som om alle snakker forbi hverandre her!? Stemmer det. Ignoranse er vel en slags dyd det og Men se, nå har jeg snakket til deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 SO3=nothing eller alt. Her kan du snakke om whatever. Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Herlig dag i dag. Våknet -> dro å spiste pizza -> Ringenes herre ROTK for andre gangen -> noen pils ute ... ...men så jobb klokka 11. Bummer. Det kunne blitt kongebra dag da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Lurer om det det skjer no med meg og xen snart.. Jaja term Flott at du hadde det bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Det hadde vel ikke gjort noe sparks Har akkurat sett "full metal jacket" nå jeg...den filmen er sterk! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Full metal jacket eier, den er rå. Så The rock på tv nå, enda en fet film. Bestemte meg for å kjøpe surround. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 And der HalTan was back in da house... Flodhesten savnet med nok *hugz* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Wee, HalTan! Seff har du vært savnet Ah, woka meg nettopp et herremåltid. Woka tunfisk på brødskiver, med cherrytomater, og ved siden; yougurt og melk Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 /me is falling in løv.... tror jeg ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 /me is falling in løv.... tror jeg ... Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 An old flame has been relitten. eh jah vel får se hvordan det går. skal gjøre meg ferdig med jobb helga, så får jeg se. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Fortell da FFS! Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 hehe. Vel det startet i sommer da. Vi startet å være mye sammen gjennom hele sommeren, og det ble en del flørting å hele pakka. Siden vi har kjent hverandre siden ungdomsskolen så gikk ting litt tregt. Men så dro hun på folkehøyskole,(i en alder av 22???) men anyway så møttes vi tidligere i dag etter å ha sendt masse meldinger å ringt hverandre i løpet av julen...og hadde det topp...før jeg måtte på jobb. Så hun skal komme innom etter at hun er ferdig med å drikke ute Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Ohhh nice. Har du likt henne før (i ungdomsskolen)? Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Vel på ungdomsskolen var hun ikke den som stakk seg spesielt ut, da var hun bare en venn. Men har spesielt lagt merke til henne de 2 siste årene, da hun startet å gå i mer utringede topper etc. Men liksom hele pakka er utrolig bra siden personligheten hennes er sykt bra. Skal prøve å ta et bilde av henne de nærmeste dagene. *har ikke kameraet med meg på jobb * Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal prøve å ta et bilde av henne de nærmeste dagene. ............ That's the spirit. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal prøve å ta et bilde av henne de nærmeste dagene. ............ That's the spirit. hehe vel jeg har jo kamera nå, så må jo bruke det til noe fornuftig da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal prøve å ta et bilde av henne de nærmeste dagene. ............ That's the spirit. Ulvene må ha mat!!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Hehe skal nok klare å diske opp litt færskt kvinnekjøtt til dere. Jeg har spurt henne om hun vil stille opp til nudeshots for kameraet mitt. Jeg må jo teste det ut...jeg fikk vel egentlig hverken ja eller nei...så da fortsetter jeg å pushe Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2003 Kast henne til hundene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg