phax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 trener man og har en ellers forholdsvis aktiv livsstil og et bra kosthold er det ingenting i veien for å kose seg med litt godis og potetgull et par ganger i uka. Jeg har ikke trent på 5 år, er ikke feit, har begynt og trene så smått nå men så er jo du sikkert en plass i nærheten av 15-16år.. (bare gjetter?) da har man jo så høy forbrenning at man kan leve på flesk og sukker å sitte forran data'n hele dagen uten at man legger på seg. var vel førsta når jeg ble 20-22 at jeg merket at forbrenninga begynte bli dårligere og at man må jobbe for å ikke få pondus.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Gratulerer med dagen lufen! :party: Endelig har eg giddet å få ræven min i butikken og kjøpe dvdr plater. Nå er det brenning tømming av harddisker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 nå har jeg klipt meg Fett. Nå er det på tide å dumme seg ut i CS! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 trener man og har en ellers forholdsvis aktiv livsstil og et bra kosthold er det ingenting i veien for å kose seg med litt godis og potetgull et par ganger i uka. Jeg har ikke trent på 5 år, er ikke feit, har begynt og trene så smått nå men så er jo du sikkert en plass i nærheten av 15-16år.. (bare gjetter?) da har man jo så høy forbrenning at man kan leve på flesk og sukker å sitte forran data'n hele dagen uten at man legger på seg. var vel førsta når jeg ble 20-22 at jeg merket at forbrenninga begynte bli dårligere og at man må jobbe for å ikke få pondus.. Hehe, joda ;P Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 noen osm vet hvor det er mulig å få kjøpt en billig musmatte? den må være liten og tynn.. sliter jo sunn det her jævla ikea bordet når jeg ikke har noen musmatte.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvor mange vil du ha? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ettersom du blir eldre går de naturlige testosteron-nivåene nedover, og setter ned forbrenningen. Folk som blir fete i en alder av 18åpr kan bare vente seg når de nærmer 26.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Og jeg er blitt tykk allerede.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har veid det samme som jeg veide på ungdomskolen. 70kg owns ^^ Endret 9. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Etter 6 år uten noe trening (gymtimer på VGS ), og med en 4-5 frossenpizzaer i uka i 4 år har jeg lagt på meg.. 1 kg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Etter 6 år uten noe trening (gymtimer på VGS ), og med en 4-5 frossenpizzaer i uka i 4 år har jeg lagt på meg.. 1 kg ojoj tjukken :!: Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Og jeg er blitt tykk allerede.. hehe. Begynn å tren litt davel. Om du er ung vil aldri kroppens hormoner være like optimale for trening igjen.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Åherregudskifttemaværsåsnill. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har veid det samme som jeg veide på ungdomskolen. 70kg owns ^^ Og jeg som går i 9. veier 82kg Følte jeg meg riiimelig stor ^^ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen ganger er jeg glad for at postcounten ikke påvirkes i off topic forumet. Som nå! 666 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Wow...du er bare l33t altså.. I dag er jeg glad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vet ikke helt egentlig Tror jeg skal hoppe i badekarret litt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Newt32: Ooh!! OMGOMG! Soo tr00! Tr00 norwegina norther forest cold windy black metal!! IST KRIEGE!!! omgomg!!!oneoenoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg