Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Herregud å sitte der med nesa i norskboka og komentere andres skrive ferdigheter er patetisk. Selv skriver jeg bare feil og bruker ofte feil ord. Har ikke noe med ordforåd eller dummhet å gjøre. Er bare det at jeg gir så faen i det, og etter jeg ble ferdig på vgs skriver jeg ikke. Så slutt for faen å kommenter andres skrivefeil det er bare latterlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut?

Selvfølgelig. Men ser overhodet ingen grunn til å kommentere det når jeg forstår hva man mener. Du setter det på spissen der. Men å kommentere feil som ennå/enda da/når osv er bare latterlig. å drive med flise spikkeri på andres bekostning bør rett og slett svares med et slag i tryne

Lenke til kommentar
Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut?

Selvfølgelig. Men ser overhodet ingen grunn til å kommentere det når jeg forstår hva man mener. Du setter det på spissen der. Men å kommentere feil som ennå/enda da/når osv er bare latterlig. å drive med flise spikkeri på andres bekostning bør rett og slett svares med et slag i tryne

Det betyr at jeg kan slå et par medelever i fjeset? tøft!

 

fanken, the irony

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
41m z3 1337 sp4mm3r

 

Har vært på skolen og hos en venn i tillegg.

 

(Det kan hende at jeg bare har fritidsproblemer også da)

Har ikke fulgt med på samtalen her, men skulle sjekke hva i all verden Tomat-Ulf linket til, også var det sånn "Top10 postere"

 

Jeg er jo på listen :w00t:

Jeg har alltid noe viktig å si. Folk bør lese innleggene mine flere ganger ettersom at det kan være noe hemmelig budskap i de som jeg vil fremheve.

 

(Gjelder ikke alle poster)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...