Bogan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Herregud å sitte der med nesa i norskboka og komentere andres skrive ferdigheter er patetisk. Selv skriver jeg bare feil og bruker ofte feil ord. Har ikke noe med ordforåd eller dummhet å gjøre. Er bare det at jeg gir så faen i det, og etter jeg ble ferdig på vgs skriver jeg ikke. Så slutt for faen å kommenter andres skrivefeil det er bare latterlig! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut? Selvfølgelig. Men ser overhodet ingen grunn til å kommentere det når jeg forstår hva man mener. Du setter det på spissen der. Men å kommentere feil som ennå/enda da/når osv er bare latterlig. å drive med flise spikkeri på andres bekostning bør rett og slett svares med et slag i tryne Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 41m z3 1337 sp4mm3r Har vært på skolen og hos en venn i tillegg. (Det kan hende at jeg bare har fritidsproblemer også da) Har ikke fulgt med på samtalen her, men skulle sjekke hva i all verden Tomat-Ulf linket til, også var det sånn "Top10 postere" Jeg er jo på listen Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Jaja, får gi meg der Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Bogan: Enig i at "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" høres litt rart ut? Selvfølgelig. Men ser overhodet ingen grunn til å kommentere det når jeg forstår hva man mener. Du setter det på spissen der. Men å kommentere feil som ennå/enda da/når osv er bare latterlig. å drive med flise spikkeri på andres bekostning bør rett og slett svares med et slag i tryne Det betyr at jeg kan slå et par medelever i fjeset? tøft! fanken, the irony Endret 8. april 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Uff nei, nå mobber vi nesten her..! La meg...najti najt..! Hva er greia med "punktumpunktumutropstegn" hos deg da? Irriterende. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det betyr at jeg kan slå et par medelever i fjeset? tøtft! Tolkning gutten min. deretter; be my guest Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 41m z3 1337 sp4mm3r Har vært på skolen og hos en venn i tillegg. (Det kan hende at jeg bare har fritidsproblemer også da) Har ikke fulgt med på samtalen her, men skulle sjekke hva i all verden Tomat-Ulf linket til, også var det sånn "Top10 postere" Jeg er jo på listen Jeg har alltid noe viktig å si. Folk bør lese innleggene mine flere ganger ettersom at det kan være noe hemmelig budskap i de som jeg vil fremheve. (Gjelder ikke alle poster) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Haddis can be cool Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Haddis can be cool Bevis det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Homsepatruljen-look! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 .. Homsepatruljen.. Jeg klarer ikke de norske! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 bla bla bla... Jeg har vertfall i det minste et kvinnfolk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 .. Homsepatruljen.. Jeg klarer ikke de norske! Homsepatruljen er fett (Men ikke på norsk ) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 De amerikanske er bra! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Utrolig nok klarte bildet mitt og starte en diskusjon om "Homsepatruljen". Vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 En blanding kanskje? *wæææhæhæhæhæwræææ* ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg