Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Vurdert nytt tastatur? ALDRI! Traff jeg et ømt punkt? Har jobba en del med dette fr å si det sånn. Spillsinne anbefales ikke for tastatur. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 |/|etallica; hvordan tastatur har du? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 |/|etallica; hvordan tastatur har du? HVORDAN? Hvordan er det mulig å skriva HVORDAN der? Hvilket heter det... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Pirke... Det heter; Hvilket tastatur. Hufsa er rå, hun banker erna solberg med valgerd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Nei, for jeg mente ikke "hvilket", jeg mente "hvordan"! Det finnes flere typer tastatur. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 |/|etallica; hvordan tastatur har du? Hvitt og grått. Er vel ikke noe mer jeg kan si... Men jeg har et spesielt forhold til det. Eller så har jeg jo en 86-modell av typen facit lignende. men den er vi ikke noe glad i, eller hva, slipknot_fan? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Nei, for jeg mente ikke "hvilket", jeg mente "hvordan"!Det finnes flere typer tastatur. "Hva slags" Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Nei, for jeg mente ikke "hvilket", jeg mente "hvordan"!Det finnes flere typer tastatur. eller, hvilken type tastatur har du. hva heter tastaturet. mange tolkninger, samme faen, jeg skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Drit i skrivefeilene min da vel! Noe mer idiotisk emne finnes ikke. Sc0oT, jeg så det i stad. Makaber verden vi lever i. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Avisene er i hvertfall makabre i blandt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Avisene er i hvertfall makabre i blandt. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Drit i skrivefeilene min da vel! Noe mer idiotisk emne finnes ikke. nei.. Det er hvilket ikke hvordan Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Drit i skrivefeilene min da vel! Noe mer idiotisk emne finnes ikke. nei.. Det er hvilket ikke hvordan *grynt* Det kommer ann på om jeg spør om hvordan type tastatur han har eller hvilket tastatur han har!! Nå stikker jeg, neimen om jeg gidder å sitte her og diskutere dette. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Haha, for et idiotisk samtaleemne. Og alt er opprinnelig min feil. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det kommer ann på om jeg spør om hvordan type tastatur han har eller hvilket tastatur han har!! Altså, du får jo svar på spørsmålet når du spør hvilket da... Whatever Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 wOho, let`s fyre med høna! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 41m z3 1337 sp4mm3r Har vært på skolen og hos en venn i tillegg. (Det kan hende at jeg bare har fritidsproblemer også da) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Uff nei, nå mobber vi nesten her..! La meg...najti najt..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg