:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Irriterende kar. :!: (Ikke det at jeg leste noen ting, men jeg tar en råkjangs og regner med at posten er morsom). Var egentlig ikke så morsom. Mest at karen var irriterende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Irriterende kar. :!: (Ikke det at jeg leste noen ting, men jeg tar en råkjangs og regner med at posten er morsom). Var egentlig ikke så morsom. Mest at karen var irriterende. Faen. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen som vet hva hufsa heter på finsk? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen som vet hva hufsa heter på finsk? Eh, nei? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hufsa er vel det samme? Mummi er mummi... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Madammen har dratt hjem =\ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ARG! Space-knappen på tastaturet mitt er herpa. Åssen herpa da? Den setter seg fast på forskjellige steder. Utrolig irriterende i spill, da magasinene blir tømt ut i tom luft.. Men den skal nok la seg fikse ganske lett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Madammen har dratt hjem =\ *trøste* Ja, hufsa er sinnsykt skummel! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hufsa er vel det samme? Mummi er mummi... finner lite eller nada på google Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Den setter seg fast på forskjellige steder. Utrolig irriterende i spill, da magasinene blir tømt ut i tom luft.. Men den skal nok la seg fikse ganske lett. Ta den løs og rens vekk de sytten middagene som ligger under den, og sjekk at ikke noe er knekt/bøyd! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Madammen har dratt hjem =\ *trøste* Ja, hufsa er sinnsykt skummel! Det passet ikke å svare på de to innleggene samtidig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Madammen har dratt hjem =\ *trøste* Ja, hufsa er sinnsykt skummel! Det passet ikke å svare på de to innleggene samtidig. Jeje, whatever. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 kunne det være mulig at hufsa heter Mörkö på finsk? *teste* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Den setter seg fast på forskjellige steder. Utrolig irriterende i spill, da magasinene blir tømt ut i tom luft.. Men den skal nok la seg fikse ganske lett. Ta den løs og rens vekk de sytten middagene som ligger under den, og sjekk at ikke noe er knekt/bøyd! Skal lime fast fjærer som er i kulepenner under skiten. Eneste håp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Skal lime fast fjærer som er i kulepenner under skiten. Eneste håp. Vurdert nytt tastatur? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Skal lime fast fjærer som er i kulepenner under skiten. Eneste håp. Vurdert nytt tastatur? ALDRI! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vurdert nytt tastatur? ALDRI! Traff jeg et ømt punkt? robB, hufsa er rå! Endret 8. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 http://ew2.lysator.liu.se/pic/fanq/u/n/una2/hufsa.jpg KUL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg