x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Da har jeg bestillt mitt nye kabinett, Image&Shapetek EYE2000B, sort. Hddbrønner, diverse casebadges og lyddempningsmatter... Nå gleder jeg meg, jeg må jobbe i helgen slik at jeg får tjent opp pengene som det koster. For første gang i mitt liv håper jeg at en nettbutikk er litt treg EDIT: Får dra meg hjem til faren min igjen, da... På forhånd god natt alle sammen, drøm vått og godt Jeg skal drømme om kabinettet og jobbing Endret 8. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 *jesp* grusomt kjedelig i dag... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hei og hå. Rolf sier: Det er tøft å være imbesil! Lars (Meg) sier: Nevn noen eksempler på tøffe imbesile mennesker, da. Rolf sier: Meg!!! Lars (meg) sier: Noen som jeg ikke visste fra før... Etterpå blokka han meg. Hvorfor det, mon tro? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det kabinettet er ett helvette uten like. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Tror b-real stakk til grotta. Eller..? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det kabinettet er ett helvette uten like. Var det positivt eller negativt ment? Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger, med unntak av vekt da 17KG uten noe i er litt... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det kabinettet er ett helvette uten like. Var det positivt eller negativt ment? Er du blond? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Det kabinettet er ett helvette uten like. Var det positivt eller negativt ment? Er du blond? Ja, hvordan visste du det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Er du blond? Ja, hvordan visste du det? Hehe. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Har alltid problemer med å forlate PCen slik at jeg kan gå hjem, er jeg den eneste? Jeg har også funnet ut at jeg ikke kan si "Hade" eller "Godnatt", for da sitter jeg bare å venter på svar. Så må jeg svare, og da kan jeg ikke si hade igjen... Hvis ikke tror alle at jeg bare later som om jeg går! Er ikke lett når man er blond Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Irriterende kar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Irriterende kar. :!: (Ikke det at jeg leste noen ting, men jeg tar en råkjangs og regner med at posten er morsom). Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Skal på Lan i hælga. Flere? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Skal på Lan i hælga. Flere? Nei. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Tirsdag ringte jeg elkjøp, telefonen var inne på lager til fredag den... i dag, fredag ankom jeg elkjøp, men hadde de telefonen på lager? NEI! Så da gikk jeg på spaceworld og kjøpte telefonen, riktig for 4-500 kr mer, men det driter jeg i! Måtte elkjøp døøøø! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Tror b-real stakk til grotta.Eller..? itte.no annet å gjøre, selv om "ja denne helga så skal vi gjøre noe sammen". Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Tror b-real stakk til grotta.Eller..? Neida, for han leser i SO3 nå! Edit: Han posta før meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Irriterende kar. :!: (Ikke det at jeg leste noen ting, men jeg tar en råkjangs og regner med at posten er morsom). Dristig taktikk. Jeg ser sånn halvveis på Reservoir Dogs med director (og alle som var med å lage filmen, virker det som) commentary. Ganske interessant. Zkedar: Kuul avatar Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 ARG! Space-knappen på tastaturet mitt er herpa. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 ARG! Space-knappen på tastaturet mitt er herpa. Åssen herpa da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg