sparks Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Back from kamerat Har dansa DDR så hardt nu Klarer endelig max300 (som om dere skjønner noe uansett ).. Var koselig hvertfall Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Back from kamerat Har dansa DDR så hardt nu Klarer endelig max300 (som om dere skjønner noe uansett ).. Var koselig hvertfall Prøv evolution du, eller clockwork på en litt høy vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Kjakan_mm Edit: Kjenner du Malene,Melissa og Anette? http://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG Hva i hæ|vete!? Åssen kjenner dere dem? Kjenner dem på ordentlig jeg og, har ikke snakka med dem på lenge, men kjente dem nokså godt før...har vært hos meg og drekt og greier...jøss. De bor jo her i Larvik. /me fikk sjokk. hehe marlene er fin hu .. men hu er litt.. blond dårlig bilde av hu der da.. hehe gode venner vi.. self om det dasser av litt nå.. melissa er bare konge.. hehe anette og jeg er ikke helt venner. ikke uvenner.. menikke akkurat bestevenner heller jaaaja.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Folka som bor over oss er borte så nå kan jeg spille så høy musikk jeg vil *spille høyt* . Greit det Men så oppdager du senere i kveld, til din store fortvilelse at det også bor noen under deg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) kjakan_mm: Blond? Nei, kødderu Men hu er übersmooth da, melissa er lol i oppførselen ja, skal være enig i det, hehe. Anette var jo mest venn med jannicke før da, men dem er visst ikke det nå lenger. Har ikke snakka med dem på mange måneder nå jeg, kult at du kjenner dem også. Arctic: Hehe, bor i en firemannsbolig vi, i førsteetasje, så den slags slipper jeg å bekymre meg over Endret 26. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Vi hadde en leieboer en gang som trodde at vi ikke var hjemme. Han var ikke så høy i hatte nda mamma marsjet inn i leiligheten hans (han hørte jo ikke ringeklokka). Etter det hørte vi aldri musikk fra han Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Arctic: Hehe, bor i en firemannsbolig vi, i førsteetasje, så den slags slipper jeg å bekymre meg over Enn nissene da? Driter du i de? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 kjakan_mm: Blond? Nei, kødderu Men hu er übersmooth da, melissa er lol i oppførselen ja, skal være enig i det, hehe. Anette var jo mest venn med jannicke før da, men dem er visst ikke det nå lenger. Har ikke snakka med dem på mange måneder nå jeg, kult at du kjenner dem også. Arctic: Hehe, bor i en firemannsbolig vi, i førsteetasje, så den slags slipper jeg å bekymre meg over melissa er bare rå.. marlene har fått seg type da. hehe melissa sitat: "det er greiit" "er det mojjo?".. "oj.. shIt" lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Da har eg netopp sett ferdig SW Episode2 på våt heftige hjemmekino system. OMG fikk frysninger å se filmen på en 100" lerret og eg hadde plassert Subben på ett sted slikt at bassen ble ekstra høy og dyp. Ahhh de 4000 timene kommer til å gå for. Får vel bestille ny lampe om ikke så lenge. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Folka som bor over oss er borte så nå kan jeg spille så høy musikk jeg vil *spille høyt* Forresten, noen som så den spacet simpsons episoden isted? Da homer og Bart ble 3d aktige og greier. Ja, så den. 3D-Homer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Da stakk jeg til en kompis for å chillen () osv. osv. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 *sitter med dama på webcam* er litt asosialt, men er så jævlig sliten nu Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 SnowDOG_ Hvordan hjemmekino anlegg er dette? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) SnowDOG_ Hvordan hjemmekino anlegg er dette? Hjemme kinoen består av: 1stk Infocus X1 Prosjektor med en 2.3meter bredt og like høyt lerret. 1stk Pioneer DVD spiller koblet til forsterker via optisk kabel og til prosjektor via s-video men bare foreløpigt. Skal enten koble via komponent kable eller vga. 1stk Forsterker pioneer 5stk Canton satelitt høytalere 1stk Canton Subwoofer Nå vuredere min far å bytte til THX forsterker og nye høytalere. Det blir enten det eller bærbar som han har lyst på. Edit: Sparks: Dama? Hun på bildet? Hmm nettet falt ut isted. Weird. Endret 26. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Apropos annlegg, knipset akkurat bilde av en av julegavene mine isted. http://www.home.no/fjortissverden/h%f8yttalere/ Holder for meg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, de hadde holdt for meg og tenker jeg. Men liker de jeg har nå, hvordan anlegg er det? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Tror jeg trenger litt hjelp her til å skjønne hva denne tråden egentlig handler om... virker som om alle snakker forbi hverandre her!? Vel, jeg har brukt deler av kvelden på å få blogger til å virke med hjemmesidene mine på broadpark. Hvorfor og hva bloggen skal brukes til? Tja, det har jeg ikke funnet ut ennå, bare leker meg litt... Hvis noen skulle være interessert: http://home.broadpark.no/~gholmin/topdog/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Har ikke lest SO3 på 3 dager Har ikke vært såpass hjemme at jeg har hatt tid. Og det er jo jul ffs...er det ikke da man skal være hjemme? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Har ikke lest SO3 på 3 dager Har ikke vært såpass hjemme at jeg har hatt tid. Og det er jo jul ffs...er det ikke da man skal være hjemme? hehe.. WB da hakke vert her på et halv år jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Vel, jeg er her bare midlertidig. Har ikke tid til å begynne å lese nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg