Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Shit! Var ute med vofsen isted og det gikk nesten virkelig gale. Gikk langs en vei da en svær blandings hund (klarte ikke å identifisere rase) kom gående mot oss og knurret/snerret mot vofsen min. Santoz reagerte naturligvis rett i angreps mode og føk mot den andre men siden han var i bånd så kom han ikke noe steds men denne forbanna løse hunden gjorde det samme og de var cm fra i å havne i slåsskamp. Eg klikket og skrekk mot hunden NEI flere ganger men den hersens hund ville ikke vekk og min ville bare ta rotta på den. Ble stående der en stund til hunden plutselig bare tok turen inn mot nærmeste borettslaget.

 

Huff! Det verste er at om de hadde havnet i slåsskamp så ville trolig vofsen min fått skylden pga den er av en "farlig" rase. Forbanna folk som ikke klarer å holde hunden sine i bånd på offentlige plasser. :mad:

 

:S

 

 

Edit: Det var dagens action nyhet. :S

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slipp løs Santoz neste gang da. :p

:no: det hadde eg aldri gjort. Med mindre en annen hund faktisk går til angrep på hunden min så slipper så han kan få forsvare seg så han ikke blir en "sitting duck" men da vil eg trolig hive meg i kampen også.

 

Nei måtte noe slikt aldri skje. Arr og dyrlege utgifter og drit. :ohmy:

 

Anyways nå er det idol. So long suckers!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...