Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en gladtelefon i dag jeg.

Det er bestemt at vi kan dimme om 3 uker hvis vi har lyst :)

Eller så kan vi forsette tjenesten til den 20.juni som er den egentlig dimmisjonsdatoen.

MEN, dimmiterer jeg om 3 uker så mister jeg 1/4 av dimmepengene, noe som vil si at jeg vil få dimmepenger på 11K.

Blir jeg ut perioden til den 20. juni så vil jeg få 15K.

 

Jeg har selvsagt lyst til å dimme, men jeg vet ikke helt hva jeg går til når jeg dimmer. Ikke har jeg jobb når jeg slutter i militæret og det å gå arbeidsløs i lang tid har jeg fint lite lyst til. Å søke på skoler er også for sent desverre, og skole er ikke noe spessielt alternativ for meg egentlig, ikke i år.

OG, så har jeg også lyst til å dra til afganistan og gjøre noe meningsfult i verden, men så har vi muttern som perhaps ikke har så lenge igjen å leve, og madammen, som jeg IKKE vil miste for alt i verden.

Har forsatt ei stund å bestemme meg på, men..jah :shrug:

Lenke til kommentar
Hvem vil vel ikke dimme. skjønenr problemet ditt... JEg ville sikert vurdert det som faen. men nå i ettertid savner jeg den tiden med guta og allt som faen. Er Det mest verdifulle året jeg har hatt. Så bli tiden ut ;)

Ja, du har det også.

Har det jo ganske artig der oppe, men er så mye hjemme som trekker ned. Hadde muttern vert frisk f.eks så hadde jeg nok dratt til utlandet vil jeg tro.

 

Edit: Men så tror jeg at MANGE vil dimme pga de egentlig ikke vil være der og vil bare komme seg hjem også, og om man da blir overført til en eller annen eskadron og får en liten betydningsfull tjenste...har jeg lite lyst til.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...