Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Asker er verre, tro meg. Men nå har jeg skrevet 104 ord, 1/10 done, wohoo... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Asker er verre, tro meg. Men nå har jeg skrevet 104 ord, 1/10 done, wohoo... May I recommend the Homer-technique? Screw Flanders x 448? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 for først da oppdager du hvor stusselig det egentlig er? Er i Lillehammer nå da, bare i praksis oppi der 4 dager i uka. Og nei, Asker kan ikke være verre Goophy.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Legger meg Må ha litt søvn hvis jeg skal ta teorien... Ingen som har noe å si om teoriprøven? Så den er så fæl altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 *strekke på seg* Jeg er så bored. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Legger meg Må ha litt søvn hvis jeg skal ta teorien... Ingen som har noe å si om teoriprøven? Så den er så fæl altså. Klarer nok den lett du. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da fant man ut at man ikke gidder å skrive mer og finner på en dårlig unnskyldning aka katten til naboen spiste opp de 17 håndskrevne sidene jeg hadde. Er trøtt også, legger meg vel snart. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ingen som har noe å si om teoriprøven? Teoriprøven ja Egentlig ikke så mye å si.. Bare tenk logisk. Jeg øvde ikke til teori, var ikke noe flink på skolen eller noe sånt, men teorien klarte jeg. Førerprøven derimot. (skal kjøre opp kl 1330 idag) *gruer seg* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Yay, ferdig med innleveringene i NAM nå. Så sovna jeg..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Førerprøven er lett som fan, er bare å IKKE stresse og ta det som hvilken som helst kjøretime så går det lett som bare det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jo.. Men jeg skal kjøre opp i Moss! 1: Jeg må holde øya på veien, samtidig som jeg må lukte på Mosselukta....! 2: Se over 3: Jeg takler fae* ikke høyreregler! Nøler med å kjøre osv, og kjører for fort forbi småveier. (hvor det kan komme biler++) 4: Jeg kommer til å bli max stressa. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Går det skeis i starten kan du bare koble ut ekstrapedalene (spak du dytter opp under rattet ved pedalene, sikkert ikke likt på alle biler, men, men) og gi fyren en helvetes kjøretur. Men bare slapp av, ikke tenk på at det er noe alvorlig, ikke stress og gi masse gass osv der det er uoversiktlig. Og for satans skyld, ikke kjør sakte og sink trafikken, det stryker du på med en gang. Samme gjelder å kjøre ut på motorveien i alt under 80-90. Godd luck. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sant så sant goophy. Jeg legger meg, god natt Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 haha goophy, det var en go idé! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har bare 21 kontakter jeg Hvorav 10 av dem er med i Rome TW klanen, så de tells vel liksom ikke de Så da er det bare 11 andre folk . Kjenner ingen i realiteten da... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 god morgen. ..og da dro jeg på skolen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 sk0l vente! Prøve så jeg ikke har lest til å greier...jippi.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Da drar man på skolen, så til hafjell rett etter på Ses på søndag Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Lykke til på oppkjøringen, Volcov! Satser på teoriprøven i 12-13-tida i dag, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg