Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså, dere som har så mange forum folk på msn, er dette folk dere har blitt kjent med her eller folk dere kjente fra før av som registrerte seg på hw?

50/50 fordeling.

Snakker kun med fredrik.

 

Goophy: Har du skrevet overskrift? Jeez, du er jo nesten ferdig. Er plankekjøring framover.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

En liten ting før jeg legger meg; hendelse fra kjøreturen før jeg kom på forumet.

 

Jeg kjører som sagt bil. Kjører fra kjæresten min, skal kjøre henne til vorspiel. Så ser vi en mann i veibanen med lommelykt. "Pokker", tenkte jeg, kontroll av ett eller annet. Da vi nærmet oss mannen, så jeg at det var en av øyens lokale "nutcases". Han var snydens pære full og lurte på om vi kunne kjøre han hjem. Han sto på en måte slik at det var vanskelig å kjøre hverken fram eller tilbake. Han er ikke farlig, bare litt.. tilbakestående. Og begeistret for fjortisser.. :dontgetit:

 

Anyway, vi plukker han opp, henter varene hans på senteret (23.30..) for så å kjøre han hjem. Da vi nærmet oss, lurte han på om vi kunne hjelpe han inn. Jeg fant mobilen, fant fram en kompis som er et nattdyr og ga den til kjæresten min, just in case.

 

Fulgte han til døren, fikk hundre spenn, og han takket for hjelpen.

 

Paranoid, kanskje det, men det vi var ikke særlig høy i hatten en kveld som dette. :)

 

(.. var det en lyd i fra stuen..? :cry: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...