Hotvedt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 0 her? *moi eneste som ikke sitter for mye her* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Fra forumet!? Er det mulig? Mats: Forhåpentligvis kommer det noe vettugt avogtil. Hmm... Det hørtes ut som vi gjorde no langt mer drastisk enn det det egentlig var i går... EDIT: Alle legger til Ammaz! Endret 7. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 haha ingen her! jeg er ikke forum avhengi likevel..! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fra forumet!? Er det mulig? Forum og irc. Alle er registrert her, ja. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Oj. Oppdaga plutselig at jeg hadde 26 MSN-kontakter fra forumet og dets omgivelser. Det kan ikke være bra. Jeg må komme meg bort fra denne stolen snart 61 her. fra forum? holy something of something har vel 3 jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Let's take phaxern! EDIT: God Natt! Endret 7. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har nå 1, grattis til kenneth edit: Regner med at jeg har ca 4 timer til med oppgaver foran meg, som MÅ leveres i morgen(dvs i dag).. Endret 7. april 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 altså, dere som har så mange forum folk på msn, er dette folk dere har blitt kjent med her eller folk dere kjente fra før av som registrerte seg på hw? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kun folk som har lagt meg til, utenom en. Nå har jeg forresten skrevet overskriften på oppgaven min. Så har jeg visst en liten diktanalyse i tillegg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) altså, dere som har så mange forum folk på msn, er dette folk dere har blitt kjent med her eller folk dere kjente fra før av som registrerte seg på hw? 50/50 fordeling. Snakker kun med fredrik. Goophy: Har du skrevet overskrift? Jeez, du er jo nesten ferdig. Er plankekjøring framover. Endret 7. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Faen, 1000 ord var mer enn jeg trodde... Blir visst en lang natt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 med på at jeg stryker(grunnet litt fravær ) hvis jeg ikke leverer eller? *se på oppgavearkene og glede seg over at det er fredag i dag* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 En liten ting før jeg legger meg; hendelse fra kjøreturen før jeg kom på forumet. Jeg kjører som sagt bil. Kjører fra kjæresten min, skal kjøre henne til vorspiel. Så ser vi en mann i veibanen med lommelykt. "Pokker", tenkte jeg, kontroll av ett eller annet. Da vi nærmet oss mannen, så jeg at det var en av øyens lokale "nutcases". Han var snydens pære full og lurte på om vi kunne kjøre han hjem. Han sto på en måte slik at det var vanskelig å kjøre hverken fram eller tilbake. Han er ikke farlig, bare litt.. tilbakestående. Og begeistret for fjortisser.. Anyway, vi plukker han opp, henter varene hans på senteret (23.30..) for så å kjøre han hjem. Da vi nærmet oss, lurte han på om vi kunne hjelpe han inn. Jeg fant mobilen, fant fram en kompis som er et nattdyr og ga den til kjæresten min, just in case. Fulgte han til døren, fikk hundre spenn, og han takket for hjelpen. Paranoid, kanskje det, men det vi var ikke særlig høy i hatten en kveld som dette. (.. var det en lyd i fra stuen..? ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da er jeg ferdig å lage en avis på 8 sider (A3) *yey* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har 4 stykker fra hw på lista mi jeg.. 2 stykker er jeg venner med, og de 2 andre er fra hw.no Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hm... ny pc'n min avgir nok endel varme virker det som! skrudd av all varmen her på rommet og vinduet står åpent, enda er det nokså varmt her inne. jaja, kjekt med en varmeovn! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ringebu må være verdens stusseligste plass.. Glad det er helg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 for først da oppdager du hvor stusselig det egentlig er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg