Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjakan_mm hug2.gif

Edit: Kjenner du Malene,Melissa og Anette? :phttp://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG

Hva i hæ|vete!? Åssen kjenner dere dem? Kjenner dem på ordentlig jeg og, har ikke snakka med dem på lenge, men kjente dem nokså godt før...har vært hos meg og drekt og greier...jøss. De bor jo her i Larvik.

 

/me fikk sjokk.

Kjenner de bare litt..har snakket med de på spray... :love::cool:

Men kjenner Kaja..venninden..deres..derfor visste jeg hva de egentlig het...

Men whatever :p ...

Endret av nikkor
Lenke til kommentar

Såret jeg deg? Omforlades, det var ikke meningen :dribble:

 

 

Var ute å sykle til statoil istad....FY ****** og glatt det er ute. Er sikker på at jeg kom til å tryne, selv med piggdekk. Kjøpte snop for 100 kroner, var ikke mye jeg fikk da.. 1 pose potetgull av typen "Bærre lekkert", 1 stk melkesjokolade og en 1.5 liter Cola...

Lenke til kommentar

Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer.

 

Så en advarsel til alle kebab spisere: IKKE spis på Furua kebab nå. Er åpnet igjen med nye eiere, og det er den værste kebaben jeg har smakt, lite dressin (greit nok, den smakte drit), smakløst kjøtt, ikke stekt brødet skikkelig. Og sist men ikke minst var medium størrelse på kebaben miniatyr. Drittt.

Lenke til kommentar
Såret jeg deg? Omforlades, det var ikke meningen :dribble:

 

 

Var ute å sykle til statoil istad....FY ****** og glatt det er ute. Er sikker på at jeg kom til å tryne, selv med piggdekk. Kjøpte snop for 100 kroner, var ikke mye jeg fikk da.. 1 pose potetgull av typen "Bærre lekkert", 1 stk melkesjokolade og en 1.5 liter Cola...

Det var ikke mye nei :cry:

Lenke til kommentar
Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer.

 

Hvorfor kjøpe ny når den allerede er stabil med chieftec psu? :ermm:

Edit: Kanskje for at den skal bli enda bedere :blush:

Lenke til kommentar
Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer.

 

Hvorfor kjøpe ny når den allerede er stabil med chieftec psu? :ermm:

Edit: Kanskje for at den skal bli enda bedere :blush:

Teh silence. Den lager litt mindre støy. Og støy liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...