bjaa Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Welcome back kjakan_mm Idag har jeg ryddet og satt opp pcene, sitter å kikker på den gamle skjermen nå...FY FAEN og forskjell det er mellom den gamle crt'n og den nye Dell'n. Hvit er hvit på Dell skjermen, men på den gamle er det blått... også mye skarpere den nye da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Kjakan_mm Edit: Kjenner du Malene,Melissa og Anette? http://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG Hva i hæ|vete!? Åssen kjenner dere dem? Kjenner dem på ordentlig jeg og, har ikke snakka med dem på lenge, men kjente dem nokså godt før...har vært hos meg og drekt og greier...jøss. De bor jo her i Larvik. /me fikk sjokk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) weird. Anyways koser meg med drinker og hører akkurat nå på: D:\My Music\SOFT&NICE\cd1\04 - Michael Jackson - One Day In Your Life.mp3 Nydelig sang Edit: Nå hører eg på D:\My Music\SOFT&NICE\Big Mountain - Baby I Love Your Way.mp3 Endret 26. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Kjakan_mm Edit: Kjenner du Malene,Melissa og Anette? http://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG Hva i hæ|vete!? Åssen kjenner dere dem? Kjenner dem på ordentlig jeg og, har ikke snakka med dem på lenge, men kjente dem nokså godt før...har vært hos meg og drekt og greier...jøss. De bor jo her i Larvik. /me fikk sjokk. Kjenner de bare litt..har snakket med de på spray... Men kjenner Kaja..venninden..deres..derfor visste jeg hva de egentlig het... Men whatever ... Endret 26. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 O M F G ! Dette er helt snowdogstyle, noe er galt med meg, WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! (ja, jeg stod opp NÅ!!) :wow::wow: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Okey nikkor. Slapp av HalTan, jeg sto opp for ikke så lenge siden jeg heller, det er digg å sove lenge og bare slægen noen ganger da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Det er jo digg og sove til kl5 og sånnt noen ganger da Bortsett fra at man blir trøt resten av dagen..og det blir litt vanskelig og sovne..på natta..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Hummsummarumm... Newsflash, HalTan er forkjøla! :O Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Me 2. Sånn slim i halsen og sånnt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 God morgen Haltan LITT sent å stå opp! Syns jeg stod opp sent idag jeg, men du tar kaka Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 God morgen Haltan LITT sent å stå opp! Syns jeg stod opp sent idag jeg, men du tar kaka Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Såret jeg deg? Omforlades, det var ikke meningen Var ute å sykle til statoil istad....FY ****** og glatt det er ute. Er sikker på at jeg kom til å tryne, selv med piggdekk. Kjøpte snop for 100 kroner, var ikke mye jeg fikk da.. 1 pose potetgull av typen "Bærre lekkert", 1 stk melkesjokolade og en 1.5 liter Cola... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Slal ut å tusle til kiosken jeg og, vurderer å ta moppa. *tenke* Nei, jeg går jeg, trenger litt ekstra mye luft nå Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Nå har jeg vært og trent Det gjorde godt.. Merket det da vi tok pushups osv... Bare en uke uten trening, og jeg er helt pingle.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer. Så en advarsel til alle kebab spisere: IKKE spis på Furua kebab nå. Er åpnet igjen med nye eiere, og det er den værste kebaben jeg har smakt, lite dressin (greit nok, den smakte drit), smakløst kjøtt, ikke stekt brødet skikkelig. Og sist men ikke minst var medium størrelse på kebaben miniatyr. Drittt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Såret jeg deg? Omforlades, det var ikke meningen Var ute å sykle til statoil istad....FY ****** og glatt det er ute. Er sikker på at jeg kom til å tryne, selv med piggdekk. Kjøpte snop for 100 kroner, var ikke mye jeg fikk da.. 1 pose potetgull av typen "Bærre lekkert", 1 stk melkesjokolade og en 1.5 liter Cola... Det var ikke mye nei Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer. Hvorfor kjøpe ny når den allerede er stabil med chieftec psu? Edit: Kanskje for at den skal bli enda bedere Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Folka som bor over oss er borte så nå kan jeg spille så høy musikk jeg vil *spille høyt* Forresten, noen som så den spacet simpsons episoden isted? Da homer og Bart ble 3d aktige og greier. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Herregud, mist psu'en er ynkelig. Pc'en hang seeg støttt og stadig med 350watt mist, men med 360watt chieftec så er den stabil som aldri før. Grr. Får vente til 550watts utgaven kommer. Hvorfor kjøpe ny når den allerede er stabil med chieftec psu? Edit: Kanskje for at den skal bli enda bedere Teh silence. Den lager litt mindre støy. Og støy liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg