TSP Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 det er jo det jeg gjør . Litt dårlig formulert den setningen som forklarte hva de sier da, men.. de sier hvertfall at de ikke ser noen smiley og noen ganger nevner de det uten at jeg har spurt også... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) edit: min første dobbel Endret 7. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her går det bare i trillian! Småfint vær i bergen idag. Vært på tur med hunden og mange kvinner har hilst på rakkeren. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nå har jeg vært på sko salg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 haddis: kan det stemme at jeg så deg på elkjøp på sørlandssenteret i dag? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Holyshit...vært å handlet MYE tøy nå EDIT: andesam, ja..kan stemme det...var der med min mor å noen andre en tur...handlet meg tøy (som mor betalte ) + noen andre ting hmm...hvor så du meg? Endret 7. april 2005 av haddis Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 tror dere var på vei ut fra elkjøp, rett etter at jeg hadde kommet inn. jeg og kameraten min måtte gi fra oss sekkene til en securitas vakt.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jau, da stemmer nok det, det var mor som skulle ha seg en ny TV til rommet... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hehe. liten verden vi lever i . endelig har messenger 7.0 final kommet ut Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 endelig har messenger 7.0 final kommet ut This day is the last day of the world as we know it. Jaja, suser på trening... z0 l0ng Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 betaen var det sykt mange buggs i.. og det er litt nedtur å gå tillbake til 6.2 når man først har 7.0 liksom... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Oh my fucking god! http://solsiden.aiikh.org/ Folk fra skolen. Edit: Der også: http://www.totalamok.tk/ *gremme seg* Endret 7. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da har jeg sett Animatrix. Tror ikke jeg hadde gått glipp av noe før jeg så den. Men var jo noe artig da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da har jeg sett Animatrix. Tror ikke jeg hadde gått glipp av noe før jeg så den. Men var jo noe artig da Gidder du titte på skoletråden min en gang til? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis noen savner meg (høyst usannsynlig), så har jeg ikke tid til forum for øyeblikket. Mye skole og slikt! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis noen savner meg (høyst usannsynlig), så har jeg ikke tid til forum for øyeblikket. Mye skole og slikt! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis noen savner meg (høyst usannsynlig), så har jeg ikke tid til forum for øyeblikket. Mye skole og slikt! Ferdig med alle tentamner, Norsk innleveringer, og har hatt masse prøver denne uka. Med andre ord, jeg kommer tilbake til forumet je kondolerer @kd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis noen savner meg (høyst usannsynlig), så har jeg ikke tid til forum for øyeblikket. Mye skole og slikt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Takker. Back to the mattebok! Edit: JØRGEN! Endret 7. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Skurupu @ Work Jeg hater å jobbe på dagen/kvelden. Det er så mye kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg