Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk.. er det ingen som trives på skolen her? Jeg har trivdes på skolen i flere år og kunne fint ha gått på skole mer hvis klassemiljøet er godt og jeg ville fått betaling for det.

 

Er klassemiljøet godt så er det morsomt å go på skole ;)

Lenke til kommentar
Sukk.. er det ingen som trives på skolen her? Jeg har trivdes på skolen i flere år og kunne fint ha gått på skole mer hvis klassemiljøet er godt og jeg ville fått betaling for det.

 

Er klassemiljøet godt så er det morsomt å go på skole ;)

Jeg liker skole jeg. Jeg er sånn person liker å tenke og diskutere ting og er generelt nysgjerrig. så norsk/naturfag/samfunnslære er egentlig ikke noe problem for meg. Jeg kan skrive stil uten å slite, fordi tankegangen min tar aldrig slutt. Norsk timer er uansett moro, syns jeg. Diskusjoner om forfattere og bøker/filmer whatever er moro etter min mening. Samfunnslære er HVERTFALL gøy for da kan man diskutere det sosiale livet som er rundt oss, undre over regelverk osv osv.

 

Det eneste jeg syns er litt kjedelig er "avansert" matte, geometri og slikt (matte 2mx osv). Jeg har hatt 3 i det faget men det er kun fordi jeg er lat av naturen og har ikke fulgt med i timene av og til, så det er min egen feil.

 

Så det er ikke så riktig ille å gå på skole. Jeg savner skolen egentlig...selv om jeg jobber på en vgs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...