Aalton Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sånn er det å gå på skole ja.. Skole er et hat.... Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei folkens! I morgen har jeg fagdag i norsk gleder meg ikke akkurat. Noen som vil ta over eller? Men hva skjer ellers? Har dere det bra? Tror jeg kjeder meg litt mye nå... TSP: du skulle hvert på skolen nå.... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Det snakker vi ikke noe mer om du ..... Noen ganger har man litt mer behov for søvn enn vanligvis... (Særlig når man har liggi våken og vridd seg fem timer om natten...) TSP Endret 7. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sukk.. er det ingen som trives på skolen her? Jeg har trivdes på skolen i flere år og kunne fint ha gått på skole mer hvis klassemiljøet er godt og jeg ville fått betaling for det. Er klassemiljøet godt så er det morsomt å go på skole Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sukk.. er det ingen som trives på skolen her? Jeg har trivdes på skolen i flere år og kunne fint ha gått på skole mer hvis klassemiljøet er godt og jeg ville fått betaling for det. Er klassemiljøet godt så er det morsomt å go på skole Jeg liker skole jeg. Jeg er sånn person liker å tenke og diskutere ting og er generelt nysgjerrig. så norsk/naturfag/samfunnslære er egentlig ikke noe problem for meg. Jeg kan skrive stil uten å slite, fordi tankegangen min tar aldrig slutt. Norsk timer er uansett moro, syns jeg. Diskusjoner om forfattere og bøker/filmer whatever er moro etter min mening. Samfunnslære er HVERTFALL gøy for da kan man diskutere det sosiale livet som er rundt oss, undre over regelverk osv osv. Det eneste jeg syns er litt kjedelig er "avansert" matte, geometri og slikt (matte 2mx osv). Jeg har hatt 3 i det faget men det er kun fordi jeg er lat av naturen og har ikke fulgt med i timene av og til, så det er min egen feil. Så det er ikke så riktig ille å gå på skole. Jeg savner skolen egentlig...selv om jeg jobber på en vgs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg digger skolen. Jeg holder i min hånd en nynorskfagstil. Karakter: 5 Digg digg digg digg. Jeg vurderer å tatovere Nintendo-logoen på ryggen, god idé? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 omg, gleder meg til neste episode av lost, episode 20 var spennende o_O :O Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvordan skal jeg klare og huske PIN koden min på Visa'n? Dæsken så vanskelig å lære: 9584! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvordan skal jeg klare og huske PIN koden min på Visa'n? Dæsken så vanskelig å lære: 9584! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvordan skal jeg klare og huske PIN koden min på Visa'n? Dæsken så vanskelig å lære: 9584! Ikke det smarteste du kan gjøre, selv om du mener ingen som kommer til å treffe deg eller kortet ditt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Haha, l0l! Er ikke koden min det da, men noe i den duren. Altså, noe vanskelig... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 omg, gleder meg til neste episode av lost, episode 20 var spennende o_O :O dkal se episode 20 når eg kommer heim, gleder meg, gleder meg seff til neste episode også da Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Haha, l0l! Er ikke koden min det da, men noe i den duren. Altså, noe vanskelig... hehe, folk begynte sikkert å lure litt der Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 MSN 7.0 komt ut: http://messenger.msn.com/download/downloadx.aspx?mkt=nb-no Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=402028 edit: fiksa på link Endret 7. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg