Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket kjønn? og hva var de opptatt med?  :cool:

Ei fæl jente, og de var opptatt med og gå rundt i byen.

Svamp, noe sånt, men til utlån i 6 dager.

Ikke fikk jeg lov til å komme og plage dem heller. *furte enda mer*

Hmm....

*trøste*

Du får jobbe og mase, og trenge deg virkelig på! Kanskje de gir seg og slipper deg inn?

Lenke til kommentar
Det var visst denne uka de skulle få med en spanjol hjem (skolegreier).

"Værsågod, her har dere hver sin spanjol. Husk å behandle den pent, da den ikke er skolens, og, alle skal være innlevert igjen innen 4 dager."

haha :!:

Er jo sånn dritt på skolen vår også, men jeg skulket den timen hele skolen var i auditoriet og fikk info om derre greiene.. Så jeg vet ikke en dritt om derre, og er stolt av det.. :p

Lenke til kommentar
Etanol? C2H5OH er mer nøyaktig da, jaja...

Du kan nok ikke bare "dra sammen" kjemiske formler slik :p

wikipedia.org did, and wikipedia.org IS FUCKING ABOVE GOD YOU HERETIC!

Hm, går visst an å dra sammen da... Men det er i alle fall ikke så veldig lurt, du kan jo forveksle stoffer som vil bli like, som i dette tilfellet, etanol og dimetyleter...

Lenke til kommentar
Etanol? C2H5OH er mer nøyaktig da, jaja...

Du kan nok ikke bare "dra sammen" kjemiske formler slik :p

wikipedia.org did, and wikipedia.org IS FUCKING ABOVE GOD YOU HERETIC!

Hm, går visst an å dra sammen da... Men det er i alle fall ikke så veldig lurt, du kan jo forveksle stoffer som vil bli like, som i dette tilfellet, etanol og dimetyleter...

Joa, men her har du også gjort ei blemme, fordi dimetyleter ser slik "CH3OCH3" ut i motsetning til etanol med "C2H5OH", men begge har visst samme atomene... :p Så vel, du dro sammen i beste feilgående du og! :) counter-eid

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Svamp, noe sånt, men til utlån i 6 dager.

Ikke fikk jeg lov til å komme og plage dem heller. *furte enda mer*

For å hevne deg kan du ta spanjolen og gjemme den. Så, om 6 dager får hun purregebyr, først på 10 kroner, så på 15, og så videre..

Når du har presset 20 kroner ut av henne kan du gi deg og hente fram spanjolen igjen.

Eller du kan "komme borti" og søle litt cola på... Da pleier det å komme erstatningskrav.

*Tenke det samme som Volcov (overtrøtt-mode)*

Edit: Carl M: Jeg vet nok at det var Dimetyleter du mente :p

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Men til medisin mot sjenerthet som Fuzzy etterlyste står jeg ved mitt innlegg om good old, eh... ja, old alkohol.

Fy deg, Føssi er altfor ung. Se den uskyldige avataren :p

----

Når det gjelder C2H6O: Du har rett, jeg var like uvitende om hvordan det stoffet så ut som deg :)

Lenke til kommentar
Men til medisin mot sjenerthet som Fuzzy etterlyste står jeg ved mitt innlegg om good old, eh... ja, old alkohol.

Fy deg, Føssi er altfor ung. Se den uskyldige avataren :p

----

Når det gjelder C2H6O: Du har rett, jeg var like uvitende om hvordan det stoffet så ut som deg :)

:)

Off, legger meg snart... jaja

"Puss, puss så blir du så 1337, puss så blir du så 1337!"

post-63-1112826660_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...