Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er  :ermm:

Ditto... det er en sykdom :cry:

*finne medisin*

C2H6O?

:dontgetit:

Fra datablad om C2H6O (Dimetyleter):

 

-Kvelning kan inntreffe uten forvarsel

-Narkotisk virkning ved lave konsentrasjoner

-Ved utslipp skal "området evakueres"

 

Er du lei av avatarpostene til føssi siden du prøver å bli kvitt ham? :p

:!:

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at det skal være så veldig mye værre å snakke med jenter enn med gutter? Den største forskjellen er vel at de har innovertiss og vi gutta har utovertiss?

 

Bare vær deg selv og snakk om helt vanlige ting, gi litt av deg selv så får du helt sikkert noe tilbake.. Prøv å bli ordentlig kjent med hverandre osv...

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at det skal være så veldig mye værre å snakke med jenter enn med gutter? Den største forskjellen er vel at de har innovertiss og vi gutta har utovertiss?

 

Bare vær deg selv og snakk om helt vanlige ting, gi litt av deg selv så får du helt sikkert noe tilbake.. Prøv å bli ordentlig kjent med hverandre osv...

:lol: *ler*

Lenke til kommentar
Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er  :ermm:

Ditto... det er en sykdom :cry:

*finne medisin*

C2H6O?

:dontgetit:

Fra datablad om C2H6O (Dimetyleter):

 

-Kvelning kan inntreffe uten forvarsel

-Narkotisk virkning ved lave konsentrasjoner

-Ved utslipp skal "området evakueres"

 

Er du lei av avatarpostene til føssi siden du prøver å bli kvitt ham? :p

Etanol? C2H5OH er mer nøyaktig da, jaja...

Lenke til kommentar
..gi litt av deg selv så får du helt sikkert noe tilbake.. Prøv å bli ordentlig kjent med hverandre osv...

Det er det jeg sliter med.

 

1)Slippe ut nok info uten at det blir for mye.

2)Vil bli kjent, men svinvanskelig siden jeg er grønn på dating og aner ikke.....hva skjer...men anyways. Hitch anyone? :p looooooool. fra nå av tenker jeg ikke....fuck it....hvorfor stresse....på tide å slå Regel nr10 i tilstand: follow the flow.

Lenke til kommentar
My point exactly. men siste utvei med tanke på "sjenert"-nivået.

 

Ok.

 

Du må egentlig bare finne din personlige "walkthrough". Jeg synes egentlig at en telefon/sms til hu blir litt for... upersonlig. Mann deg opp, ta 2-3 valium*, eller finn på et eller annet som gjør at du føler deg bra, så roer du ned før du snakker med henne.. Spør om hun har noen planer for helgen, og la "spørsmålet om en date" skli inn i samtalen. Greia er ikke at du skal si flest mulig ord på 5 minutter til henne, men du skal være rolig. Ingen jenter blir imponert av stressa gutter (Tror jeg).

 

Hvis det går til helvete, ringer du meg så stikker vi ut og tar en øl. Kanskje jeg kjøper en kebab til deg.. Kanskje! Hvis det går bra.. Så vil jeg at du skal kalle den ene ungen din Torstein eller Volcov.

 

- - -

*En spøk.

Lenke til kommentar
Hvis det går til helvete, ringer du meg så stikker vi ut og tar en øl. Kanskje jeg kjøper en kebab til deg.. Kanskje! Hvis det går bra.. Så vil jeg at du skal kalle den ene ungen din Torstein eller Volcov.

deal :)

 

men faen, samler sjiten min opp og ringer hu imorra. Its going down. Det må skje bare. Orker ikke å tenke, plannlegge, analysere, konkludere lenger.

 

Dagens moto imorgen: Let it sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiide.

Lenke til kommentar

Lykke til, igjen, MrLeftfield. ;)

 

Jeg fikk endelig kontakt med frøkna nettopp.

Det var visst denne uka de skulle få med en spanjol hjem (skolegreier).

Greit nok det, men hun kunne da ha svart med fordet?

*furte*

 

Nå kan jeg sikkert ikke være med henne til helgen heller. :hrm:

Lenke til kommentar
..gi litt av deg selv så får du helt sikkert noe tilbake.. Prøv å bli ordentlig kjent med hverandre osv...

Det er det jeg sliter med.

 

1)Slippe ut nok info uten at det blir for mye.

2)Vil bli kjent, men svinvanskelig siden jeg er grønn på dating og aner ikke.....hva skjer...men anyways. Hitch anyone? :p looooooool. fra nå av tenker jeg ikke....fuck it....hvorfor stresse....på tide å slå Regel nr10 i tilstand: follow the flow.

Hvis du prøver å slippe det fokuset på at det er en date kansje det blir litt lettere :) Bare tenk på det som "hyggelig samvær med ei venninde" (eller noe i den duren) ikke gjør det for formelt for deg selv...

 

Og så fort skravla er i gang på dissa jentene trenger du egentlig ikke tenke så mye på å snakke selv :wee: bare få henne til å slappe av å føle seg komfortabel så har du skravla gående resten av kvelden :tease:

 

Jeg er gutt ja til deg som lurte på det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...