Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville DU ha bedt ut en jente som du liker ganske mye, pr.sms? thnx for svar

Njaaa, om du er veldig sjenert er det kanskje en fordel. Men om du vil gjøre et godt inntrykk tror jeg at enten å ringe eller møte henne personlig er veien å gå.

liksom....prøvde meg igår, og tok ting på sparken, og det gikk i dass, jeg stivna helt. Hjernen kom til en dead-end som jeg ikke klarte å klatre ut av. Så jeg tenkte jeg har kanskje litt mer kontroll over meg selv og hjernen min om jeg sender heller en sms neste gang?

 

Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er :ermm:

Lenke til kommentar
ville DU ha bedt ut en jente som du liker ganske mye, pr.sms? thnx for svar

Njaaa, om du er veldig sjenert er det kanskje en fordel. Men om du vil gjøre et godt inntrykk tror jeg at enten å ringe eller møte henne personlig er veien å gå.

liksom....prøvde meg igår, og tok ting på sparken, og det gikk i dass, jeg stivna helt. Hjernen kom til en dead-end som jeg ikke klarte å klatre ut av. Så jeg tenkte jeg har kanskje litt mer kontroll over meg selv og hjernen min om jeg sender heller en sms neste gang?

 

Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er :ermm:

Gjør som geoge i seinfeld lag en lang notat lapp! Og etterhvert vil du ppleve som han; at du bare kaster lappen etter 20 min

Lenke til kommentar
ville DU ha bedt ut en jente som du liker ganske mye, pr.sms? thnx for svar

Njaaa, om du er veldig sjenert er det kanskje en fordel. Men om du vil gjøre et godt inntrykk tror jeg at enten å ringe eller møte henne personlig er veien å gå.

liksom....prøvde meg igår, og tok ting på sparken, og det gikk i dass, jeg stivna helt. Hjernen kom til en dead-end som jeg ikke klarte å klatre ut av. Så jeg tenkte jeg har kanskje litt mer kontroll over meg selv og hjernen min om jeg sender heller en sms neste gang?

 

Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er :ermm:

Gjør som geoge i seinfeld lag en lang notat lapp! Og etterhvert vil du ppleve som han; at du bare kaster lappen etter 20 min

så det du mener(?) er:

 

Jeg skriver en lapp....Tenker over det en god stund, og inser at eneste utvei er å snakke med henne direkte? Vel...gjorde det igår, trudde jeg samla meg opp til å kunne klare å kontrollere tankebølger. Funka ikke tydelighvis. Jeg gikk ned i småbiter, men det er kanskje fordi jeg møt på en liten vegg, hu virka nemmelig ganske kald (eller distrahert av den store bunken med posten som hun så gjennom mens vi snakka?), u never know.

 

Men til poenget: du mener det er "the only way"? direkte kontakt?

Lenke til kommentar
neida, var ikke helt seriøs, men for å ikke stivne å bli uten ord i tlf så kanskje du noterer noen stikkord på en lapp så du har noe å si?

var ikke planen å ringe heller :blush:

 

s m s

 

Men liksom, føler jeg feiger ut maximalt om jeg gjør det. Herregud, jeg er mann, wtf?!....blir liksom latterlig tanke...at jeg ikke klarer å snakke med en jente? Det dummeste er at jeg snakker helt flytende med andre jenter som jeg er venn med, 0 stress. men når det kommer til ..."samtalen" så føler jeg at jeg er knust i 143252352463 biter og hører 3532523 stemmer og alle er mine :p

Lenke til kommentar
ville DU ha bedt ut en jente som du liker ganske mye, pr.sms? thnx for svar

Nei.

 

Det blir som å be ut en jente på McDonalds synes jeg. Jeg ville heller ha gått bort til jenta (igjen i noen tilfeller^^) og spurt henne. Å be ut en jente per sms blir for upersonlig. (Synes jeg.)

my point exactly. men siste utvei med tanke på "sjenert"-nivået.

Lenke til kommentar
Ja jeg er sjenert deluxe, og hater det max. Evig unødvendig, men det er sånn jeg er  :ermm:

Ditto... det er en sykdom :cry:

*finne medisin*

C2H6O?

:dontgetit:

Fra datablad om C2H6O (Dimetyleter):

 

-Kvelning kan inntreffe uten forvarsel

-Narkotisk virkning ved lave konsentrasjoner

-Ved utslipp skal "området evakueres"

 

Er du lei av avatarpostene til føssi siden du prøver å bli kvitt ham? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...